Restaurangalternativ
Gratis frukostbuffé serveras dagligen mellan 07.00 och 09.30.
Rum
Här erbjuds gäster 32-tumss LCD-tv med satellitkanaler. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och duntäcken, och i badrummen finns gratis toalettartiklar och tofflor. Till bekvämligheterna hör dessutom sittutrymmen, kaffebryggare och skrivbord. Handdukarna byts på begäran
På boendet
Gäster på LE COXY RESORT har tillgång till en terrass, bankettsal och en portier/piccolo. Här erbjuds avgiftsfri parkering för den som kör. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med conciergetjänster och bagageförvaring.
Gratis frukost serveras dagligen. En terrass, flerspråkig personal och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på LE COXY RESORT. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Chungthang.
Avgiftsfri parkering
LE COXY RESORT erbjuder 50 rum med kaffe- och tebryggare och tofflor. Rummen har separat sittutrymme. Sängarna har duntäcken och sängtillbehör av högsta kvalitet. 32-tums LCD-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch, bidéer och gratis toalettartiklar. Skrivbord och skrivbordsstolar finns. Hårtork, byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.00 till 09.30.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 23.00. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 48 timmar före ankomst. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Besökare som inte är medborgare i Indien måste skaffa ett Inner Line Permit (ILP) för inträde i Sikkim. Varje gäst måste ha kopior av sitt pass och indiska visum tillsammans med originaldokumenten och 2 nya foton i passtorlek för att få tillståndet. Gästerna kan lämna in dessa dokument vid Melli och Rangpos gränsövergång, Sikkims turistbyrå på Bagdogra Airport och Sikkim House i Kolkata eller Delhi.
Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 23.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 48 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka parkering.
Boendet accepterar bankkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa parkering. Boendet tar emot bankkort och kontanter. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.