Restaurangalternativ
Detta hotell har 2 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller släck törsten på boendets bar. Frukost enligt egen beställning serveras dagligen från 07.30 till 10.30 mot en avgift.
Rum
Här erbjuds gäster en 32-tumss platt-tv med kabelkanaler, såväl som gratis wi-fi och fast internet. Samtliga sängar med bäddmadrasser har sängtillbehör av högsta kvalitet och i badrummen finns regnduschar, hårtorkar och gratis toalettartiklar. Dessutom erbjuds minibarer, kaffebryggare och gratis dagstidningar.
På boendet
Gäster på Goldfinch Hotel Mangalore har tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och ett konferenscenter. Här är parkering och parkeringsservice gratis, och den som inte kör erbjuds flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 1000 per fordon enkel resa. I receptionen är flerspråkig personal tillgänglig dygnet runt för att hjälpa dig med förvaring av värdesaker, bagageförvaring och conciergetjänster. Här har gäster dessutom tillgång till business-service, expressutcheckning och gratis dagstidningar.
Det finns 2 restauranger och deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Business-service och limousine- och taxibokning erbjuds. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Takterrass, flerspråkig personal och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Goldfinch Hotel Mangalore som passar dem som reser i arbetet. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) och transport till/från stranden finns tillgängliga mot en avgift. Parkering och parkeringsservice är gratis. Detta hotell i Mangaluru har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Gratis fast internet , Tillgång till höghastighetsinternet
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Tillgång till internet i allmänna utrymmen – höghastighet
Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkeringsservice , Avgiftsfri parkering i närheten
Goldfinch Hotel Mangalore har 56 rum som har ingång från loftgång samt minibar och laptopanpassade värdeförvaringsskåp. Sängarna har bäddmadrasser och sängtillbehör av högsta kvalitet. 32-tums platt-tv med kabelpremiumkanaler. Badrummen har dusch med regndusch, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Detta hotell i Mangaluru erbjuder gratis fast internetuppkoppling och wi-fi. Skrivbord och gratis dagstidningar finns. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost enligt egen beställning och 07.30 till 10.30.
Goldfinch Hotel Mangalore har 2 restauranger.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Boendet erbjuder transfer från flygplats och tågstation (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta boendet 24 timmar innan ankomsten med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera hämtning. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.
Goldfinch Hotel Mangalore erbjuder transfer från flygplats och tågstation (avgifter kan tillkomma). Innan du reser kan du kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen 24 timmar innan ankomsten. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.
Oljud utanför kan höras in på rummen.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och bankkort. Ingen kontantbetalning. Oljud utanför kan höras in på rummen. För gästernas säkerhet finns det kolmonoxiddetektor, brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem och förbandslåda i alla rum.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.