Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Goldfinch Hotel Mangalore ligger mindre än tre kilometer från Mangala-stadion och mindre än fem kilometer från Mangaladevi Temple. Detta hotell med 3,5 stjärnor har 56 rum och ståtar med 2 restauranger, gratis wi-fi på rummet och gratis parkeringsservice. Boendet ligger i anslutning till ett shoppingcenter i centrala Mangaluru, inte långt från Sultan Battery och Tannirbhavi Beach.

Restaurangalternativ

Detta hotell har 2 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller släck törsten på boendets bar. Frukost enligt egen beställning serveras dagligen från 07.30 till 10.30 mot en avgift.

Rum

Här erbjuds gäster en 32-tumss platt-tv med kabelkanaler, såväl som gratis wi-fi och fast internet. Samtliga sängar med bäddmadrasser har sängtillbehör av högsta kvalitet och i badrummen finns regnduschar, hårtorkar och gratis toalettartiklar. Dessutom erbjuds minibarer, kaffebryggare och gratis dagstidningar.

På boendet

Gäster på Goldfinch Hotel Mangalore har tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och ett konferenscenter. Här är parkering och parkeringsservice gratis, och den som inte kör erbjuds flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 1000 per fordon enkel resa. I receptionen är flerspråkig personal tillgänglig dygnet runt för att hjälpa dig med förvaring av värdesaker, bagageförvaring och conciergetjänster. Här har gäster dessutom tillgång till business-service, expressutcheckning och gratis dagstidningar.

  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free secured valet and secured self parking
  • Onsite dining
  • Rooftop terrace
  • Executive-rum

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Suit

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Executive tvåbäddsrum

    Antal bäddar 1 enkelsäng Maxbeläggning 3 max

    Superior tvåbäddsrum

    Antal bäddar 1 enkelsäng Maxbeläggning 3 max

    Executive Club Suit

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Svit Executive - 1 kingsize-säng

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 2 max

    På hotellet

    Det finns 2 restauranger och deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Business-service och limousine- och taxibokning erbjuds. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Takterrass, flerspråkig personal och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Goldfinch Hotel Mangalore som passar dem som reser i arbetet. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) och transport till/från stranden finns tillgängliga mot en avgift. Parkering och parkeringsservice är gratis. Detta hotell i Mangaluru har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 56 rum
    • 8 våningar
    • 2 restauranger
    • Byggdes 2007
    • Snackbar/deli
    • Takterrass
    • Konferenscenter
    • Business-service
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Expressutcheckning
    • Flerspråkig personal
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Limousine- och taxibokning
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Conciergetjänster
    • Gratis dagstidningar
    • Tv i allmänt utrymme
    • Portier/piccolo
    • Hiss
    • Rökning förbjuden
    • Bar/lounge

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Ljudisolerade rum
    • Snackbar/deli
    • Tvättmöjligheter
    • Dvd-spelare

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Gratis fast internet , Tillgång till höghastighetsinternet

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Tillgång till internet i allmänna utrymmen – höghastighet

    Parkering

    Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkeringsservice , Avgiftsfri parkering i närheten

    Transport

    • Tågstation: Mangaluru Central Station (2,3 km)
    • Transport till och från boendet: Transport till/från flygplatsen, transport från tågstationen, transport till/från stranden och transport till/från shoppingcenter
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkeringsservice och parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Goldfinch Hotel Mangalore har 56 rum som har ingång från loftgång samt minibar och laptopanpassade värdeförvaringsskåp. Sängarna har bäddmadrasser och sängtillbehör av högsta kvalitet. 32-tums platt-tv med kabelpremiumkanaler. Badrummen har dusch med regndusch, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Detta hotell i Mangaluru erbjuder gratis fast internetuppkoppling och wi-fi. Skrivbord och gratis dagstidningar finns. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.

    • Bäddmadrasser
    • Minibar
    • Rumsservice dygnet runt
    • Platt-tv
    • Kabel-tv
    • Premiumkanaler
    • Kaffe- och tebryggare
    • Sängtillbehör av högsta kvalitet
    • Dusch
    • Regndusch
    • Daglig städning
    • Gratis dagstidningar
    • Hårtork
    • Laptopanpassat värdeförvaringsskåp
    • Gratis toalettartiklar
    • Strykjärn/strykbräda kan önskas
    • Skrivbord
    • Mörkläggningsgardiner
    • Ljudisolering
    • Ingång från loftgång
    • Klimatreglerad luftkonditionering
    • Angränsande badrum

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost enligt egen beställning och 07.30 till 10.30.

    Goldfinch Hotel Mangalore har 2 restauranger.

    Boendet har rumsservice dygnet runt.

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad restaurang på plats
    • Rullstolsanpassad allmän toalett
    • Rullstolar tillgängliga på plats
    • Väl upplyst väg till ingången
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)
    • Rullstolsanpassade mötesutrymmen/businesscenter

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 13.00
    • Incheckningstiden slutar 00.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Boendet erbjuder transfer från flygplats och tågstation (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta boendet 24 timmar innan ankomsten med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera hämtning. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.

    Goldfinch Hotel Mangalore erbjuder transfer från flygplats och tågstation (avgifter kan tillkomma). Innan du reser kan du kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen 24 timmar innan ankomsten. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 12.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Barn bor gratis! Upp till 2 barn upp till 1 år bor gratis vid bruk av ordinarie sängar.
    • Extrasängar finns att hyra för INR 1120.0 per dag.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på Goldfinch Hotel Mangalore

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.

    Oljud utanför kan höras in på rummen.

    På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda.

    Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och bankkort. Ingen kontantbetalning. Oljud utanför kan höras in på rummen. För gästernas säkerhet finns det kolmonoxiddetektor, brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem och förbandslåda i alla rum.

    • Ljudisolerade rum kan ej garanteras
    • Gästboende förseglas efter städning
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Säkerhetssystem
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Handskar är tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Bemannad reception
    • Barn bor gratis – maxålder 1
    • Mått för social distansering har införts
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Kolmonoxiddetektor
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Rökdetektor
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Barn bor gratis
    • Servicedjur är inte tillåtna
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till frukost
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till lunch
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till middag
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice
    • Antal barn som kan bo gratis 2
    • Bankkort
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 24 timmar

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för frukost enligt egen beställning: INR 400 per person (ungefärligt pris)
    • Avgift för flygtransfer: INR 1000 per fordon (enkel resa, max. antal passagerare 4)
    • Avgift för extrasäng: INR 1120.0 per dag

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Upp till 2 barn bor gratis i förälders eller vårdnadshavares rum om inga extrasängar används och om de är 1 år eller yngre.
    • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
    • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.
    url importing http://www.mrjet.se/Mangaluru-Hotels-Goldfinch-Hotel-Mangalore.h2206357-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Mangaluru-Hotels-Goldfinch-Hotel-Mangalore.h2206357-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Mangaluru-Hotels-Goldfinch-Hotel-Mangalore.h2206357-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&