Restaurangalternativ
Frukost enligt egen beställning serveras dagligen mellan 07.30 och 09.30 mot en avgift. Hotellet har en restaurang där du kan äta något gott.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 49-tumss LED-tv med kabelkanaler. Dessutom erbjuds pentry, middagsplatser och sittutrymmen.
På boendet
Gäster på Thalassa Seychelles Hotel Apartments har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, tvättmöjligheter och lokal matleveranstjänst. Om du kör bil erbjuds avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som gärna hjälper dig med bagageförvaring, bokning av guidade turer och biljetter och förvaring av värdesaker.
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Flerspråkig personal, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och conciergetjänster finns på Thalassa Seychelles Hotel Apartments. Det är gratis att parkera.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Thalassa Seychelles Hotel Apartments erbjuder 15 luftkonditionerade rum med minibar och laptopanpassade värdeförvaringsskåp. Rummen har separat sittutrymme och skrivbord. Rummen på detta hotell med 3 stjärnor har pentry med stor kyl/frys, mikrovågsugn, separat middagsplats och grytor/köksredskap. Badrummen har dusch. Detta hotell i Mahé erbjuder sina gäster gratis wi-fi, med en hastighet på 100+ Mbps (passar för 1–2 personer eller upp till 6 enheter). 49-tums LED-tv med kabelkanaler. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och takfläkt. Strykjärn/strykbräda och hårtork kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost enligt egen beställning och 07.30 till 09.30.
Thalassa Seychelles Hotel Apartments har en restaurang.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 72 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 72 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.