Restaurangalternativ
Du kan äta gott på Coffee Blossoms, en av 3 restauranger. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller fyll på med energi på boendets kafé.
Rum
Här erbjuds gäster en tv med kabelkanaler. Dessutom erbjuds bekvämligheter som balkonger, middagsplatser och sittutrymmen.
På boendet
Gäster på Club Mahindra Madikeri, Coorg har bland annat tillgång till konferensrum, en spelhall och ett bibliotek. Här erbjuds både avgiftsfri parkering och limousine- och taxibokning. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter samt besvara dina frågor under vistelsen. Här har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter och en trädgård.
Det finns 3 restauranger och kafé på plats.Mötesrum och limousine- och taxibokning erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 115 kvadratmeter och här finns konferensrum. Bibliotek, spelhall/-rum och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Club Mahindra Madikeri, Coorg. Det är gratis att parkera.Detta hotell i Madikeri har 4 stjärnor och tillåter inte rökning.
Avgiftsfri parkering
Club Mahindra Madikeri, Coorg erbjuder 220 rum med värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. Rummen har balkonger. Rummen har separat middagsplats. På tv:n kan du se kabelkanaler. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och gratis toalettartiklar.
Coffee Blossoms - restaurang på platsen. Gäster kan äta utomhus om vädret tillåter.
Green Cardamom - restaurang på platsen. Öppet alla dagar
Mercara - restaurang som specialiserar sig på vegetariansk mat. Öppet alla dagar
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster ombeds att förse boendet med en kopia av sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Observera att PAN-kort inte accepteras som legitimation på det här hotellet.
Boendet kräver att gästerna har bevis på att de har befunnit sig i Indien i 14 dagar före incheckningen.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.
Gästerna måste ladda ner appen Club Mahindra till sina smartphones för att slutföra den kontaktlösa in- och utcheckningen och beställa rumservice. Gästerna måste ladda upp sin fotolegitimation inom 5 dagar efter ankomst.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster ombeds att förse boendet med sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar och extrasängar.
Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
För indiska gäster krävs en kopia på ett PAN-kort vid utcheckning vid kontantbetalning om INR 25 000 eller mer.
Det är inte tillåtet att ta med mat och dryck till boendet.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar och extrasängar. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och bankkort. Ingen kontantbetalning.
För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem och förbandslåda i alla rum. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.