Tulip Inn Heerlen City Centre

3.0-stjärnigt boende
dina nuvarande månader är December 2024 och January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalleri för Tulip Inn Heerlen City Centre

Mötesrum
Vandring
Reception
Reception
Duntäcken, minibar, värdeförvaringsskåp på rummet och skrivbord

Recensioner

7,4 av 10,

Bra

Populära bekvämligheter

  • Reception dygnet runt
  • Bar
  • Tvättservice
  • Frukost tillgänglig
  • Städning
  • Husdjursvänligt

Utforska området

Map
Wilhelminaplein 17, Heerlen, 6411 KW
  • Thermenmuseum
    8 min till fots
  • Theater Heerlen
    8 min till fots
  • Parkstad Limburg Theater
    8 min till fots
  • Maastricht (MST-Maastricht - Aachen)
    21 min med bil

Rumsalternativ

Deluxe-rum - 2 enkelsängar (2 Single Beds)

  • Sovplats för 2
  • 2 enkelsängar

Standardrum - 3 enkelsängar (3 Single Beds)

  • Sovplats för 3
  • 3 enkelsängar

Standardrum - 1 enkelsäng

  • Sovplats för 1
  • 1 enkelsäng

Standardrum - 2 enkelsängar (2 Single Beds)

  • Sovplats för 2
  • 2 enkelsängar

Liknande boenden

Om boendet

Tulip Inn Heerlen City Centre

Hotell i art décostil som erbjuder dygnet runt-öppen reception i anslutning till ett shoppingcenter i Heerlen
Detta hotell är en rökfri anläggning som erbjuder gäster en restaurang, en bar/lounge och kaffe/te i allmänt utrymme. Här ingår wi-fi i allmänna utrymmen. Gäster får även tillgång till bekvämligheter som konferenslokaler, conciergetjänster och kemtvätt. Städning är tillgänglig på begäran.
Tulip Inn Heerlen City Centre erbjuder 56 rum med värdeförvaringsskåp. Sängarna har duntäcken. Platt-tv med kabelkanaler. Detta hotell i Heerlen erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Kaffe- och tebryggare och minibar finns på rummet. Hårtork, byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Spjälsängar (avgift tillkommer) och extrasängar (avgift tillkommer) finns på begäran. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll och städning sker dagligen.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Tulip Inn Heerlen City Centre ligger mindre än tio minuters promenad från Thermenmuseum och Theater Heerlen. Detta hotell med 3 stjärnor har 56 rum och ståtar med en restaurang och en bar/lounge, samt gratis wi-fi på rummet. Boendet är centralt beläget i Heerlen, i anslutning till ett shoppingcenter, och det är inte heller långt till Parkstad Limburg Theater och SnowWorld Landgraaf.
Restaurangalternativ
Du kan äta gott på restaurangen och ta en drink i deras bar. Mot en avgift serveras en frukostbuffé på vardagar mellan 07.00 och 10.00 och på helger mellan 08.00 och 11.00.
Rum
Din platt-tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Samtliga sängar har duntäcken. Dessutom erbjuds bekvämligheter som minibarer, kaffebryggare och värdeförvaringsskåp. Städning på begäran
På boendet
Tulip Inn Heerlen City Centre erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och konferensrum. I receptionen är flerspråkig personal tillgänglig dygnet runt för att hjälpa dig med conciergetjänster, förvaring av värdesaker och kemtvätt/tvättjänster. LOCALIZEHär har gäster dessutom tillgång till kaffe/te i allmänt utrymme, ett bibliotek och tvättmöjligheter.
Bekvämligheter
  • Gratis wi-fi på rummet och i allmänna utrymmen
  • Restaurang
  • Conciergetjänster
  • Tvättmöjligheter
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Möteslokaler på detta hotell är 340 kvadratmeter och här finns konferensrum. Bibliotek, flerspråkig personal och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Tulip Inn Heerlen City Centre med miljövänlig profil.

Detta hotell i Heerlen är i art décostil och tillåter inte rökning.

För en kostnad kan gäster njuta av en frukostbuffé på vardagar mellan 07.00 och 10.00 och på helger mellan 08.00 och 11.00.
Tulip Inn Heerlen City Centre har en restaurang.

Priser och samarbeten

Miljöcertifierat boende
Detta boende deltar i Green Key (Foundation for Environmental Education), ett program som mäter hur boendet påverkar en eller flera av följande aspekter: miljö, samhälle, kulturarv och lokal ekonomi.

Språk

Nederländska, engelska och tyska

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Parkering i närheten (EUR 13 per dag)

Mat och dryck

  • Frukostbuffé tillgänglig mot en avgift 07.00–10.00 på vardagar och 08.00–11.00 på helger, EUR 17,50 för vuxna och EUR 8,75 för barn
  • En bar/lounge
  • En restaurang
  • Kaffe och te i gemensamma utrymmen

Att göra

  • Bibliotek
  • Cykeluthyrning
  • Tv i allmänna utrymmen

Familjevänligt

  • Extrasäng (tilläggsavgift)
  • Spjälsäng (tilläggsavgift)
  • Tvättmöjligheter

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Reception öppen dygnet runt
  • Tvättmöjligheter
  • Vattenautomat
  • Värdeförvaringsskåp i receptionen

Gästtjänster

  • Byte av handdukar på begäran
  • Byte av lakan på begäran
  • Conciergetjänster
  • Flerspråkig personal
  • Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Städning varje dag
  • Uppbäddningsservice

Business-service

  • 340 kvadratmeter utrymme för konferensrum
  • Mötesrum

Tillgänglighetsanpassning

  • Hiss

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Duntäcke
  • Extrasäng (tilläggsavgift)
  • Lakan tillhandahålls
  • Spjälsäng (tilläggsavgift)

Badrum

  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork (på begäran)
  • Schampo
  • Toalettpapper
  • Tvål

Underhållning

  • Platt-tv med kabelkanaler

Mat och dryck

  • Minibar
  • Te-/kaffebryggare

Mer

  • LED-lampor
  • Miljövänliga rengöringsprodukter
  • Miljövänliga toalettartiklar
  • Skrivbord
  • Vatteneffektiva duschar
  • Vatteneffektiva toaletter
  • Värdeförvaringsskåp
  • Värme

Regler

Incheckning

Checka in från: 15.00. Checka in fram till: 05.30.
Tidig incheckning i mån av tillgång
Avgift för tidig incheckning: EUR 13.00
Kontaktfri incheckning erbjuds
Minimiålder för incheckning - 18 år

Utcheckning

Utcheckning innan 12.00
Kontaktfri utcheckning erbjuds
Sen utcheckning i mån av tillgång
Avgift för sen utcheckning: EUR 13.00

Incheckningsinstruktioner

Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

  • Husdjur: EUR 18.50 per husdjur, per natt
  • Endast hundar tillåts
  • Upp till 2 per rum
  • Mat- och vattenskålar erbjuds
  • Assistanshundar är avgiftsbefriade.

Barn och extrasängar

  • Barn är välkomna.
  • Extrasängar finns att hyra för EUR 28.50 per natt.
  • Spjälsängar finns att hyra för EUR 15.75 per natt.

Betalningstyper

Viktig information

Avgifter

Gäster ska betala följande avgifter på boendet:

  • Stadsskatt: 2.00 EUR per person per natt

Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

  • Avgift för frukostbuffé: EUR 17.50 för vuxna och EUR 8.75 för barn
  • Avgift för husdjur: EUR 18.50 per husdjur per natt
  • Inga avgifter tas ut för assistanshundar
  • Avgift för tidig incheckning: EUR 13.00 (endast i mån av tillgång)
  • Avgift för sen utcheckning: EUR 13.00 (endast i mån av tillgång)
  • Städning finns tillgänglig mot en tilläggsavgift
  • Spjälsäng (babysäng): EUR 15.75 per natt
  • Avgift för extrasäng: EUR 28.50 per natt

Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Särskilda regler och avgifter kan gälla för avbokning av gruppbokningar (fler än 8 rum på samma boende under samma vistelsedatum).
Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.
Detta boende använder ett återvinningssystem för gråvatten och miljövänliga rengöringsprodukter.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

Bra att veta

  • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.

Nationell betygssättning

Boendet har inte klassificerats av turistrådet i Nederländerna. För våra kunders information har vi angett en gradering enligt våra egna kriterier.

Boendet kallas även

Tulip City Centre
Tulip Heerlen City Centre
Tulip Inn City Centre
Tulip Inn Heerlen City Centre
Tulip Inn Heerlen City Centre Hotel
Tulip Heerlen City Heerlen
Tulip Inn Heerlen City Centre Hotel
Tulip Inn Heerlen City Centre Heerlen
Tulip Inn Heerlen City Centre Hotel Heerlen