Restaurangalternativ
Gratis kontinental frukost serveras dagligen mellan 09.00 och 11.00. Motellet har en restaurang där du kan äta något gott. LOCALIZE
På boendet
Gäster på sekhmet hotel erbjuds 7 inomhuspooler, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och kaffe i allmänt utrymme. Här har du tillgång till gratis parkeringsservice. Den vänliga personalen kan erbjuda conciergetjänster och bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till lokal matleveranstjänst och en presentbutik.
Sekhmet hotel erbjuder gäster tillträde till 7 inomhuspooler. Det finns restaurang på plats. Du har att välja på 10 poolbarer när du känner för en drink. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Presentbutik/tidningskiosk, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och kaffe i allmänt utrymme finns på sekhmet hotel. Du får tillgång till inomhuspool på ett partnerboende. Parkeringsservice är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta motell med 3 stjärnor i Luxor.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkeringsservice
Sekhmet hotel erbjuder 8 rum med mörkläggningsgardiner. Städning erbjuds på begäran och byte av lakan kan fås på begäran.
Gäster kan äta gratis kontinental frukost dagligen från 09.00 till 11.00.
Sekhmet hotel har en restaurang.
Middag med värdfolket tillgänglig mot en tilläggsavgift alla dagar. Reservation krävs.
7 inomhuspooler finns på området.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Detta boende har ingen reception. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online för boendet via en säker länk. Gäster ombeds att förse boendet med en kopia av sitt pass före ankomst.
Om du planerar att ankomma efter 10.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna får ett e-postmeddelande med särskilda incheckningsinstruktioner och portkod. Värden möter gästerna vid ankomst. En virtuell reception erbjuder gäster assistans
Detta boende har ingen reception. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online via en säker länk. Gäster ombeds att förse boendet med sitt pass före ankomst.
Gäster som anländer efter 10.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna får ett e-postmeddelande med särskilda incheckningsinstruktioner och portkod. Värden möter gästerna vid ankomst. En virtuell reception erbjuder gäster assistans
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.