Restaurangalternativ
Avnjut en utsökt måltid på restaurangen eller slå dig ned med en drink i deras bar. Du kan ladda batterierna på deras kafé. Kontinental frukost serveras dagligen från 07.00 till 11.00 mot en avgift.
Rum
Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi.
På boendet
HOSTELCROSS erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mikro i allmänt utrymme och kyl i allmänt utrymme. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter och tillgång till värdeskåp. Här finns dessutom expressincheckning, expressutcheckning och tvättmöjligheter.
Det finns restaurang på plats, men även kafé och snackbar/deli. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Varuautomat, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och tvättmöjligheter finns på HOSTELCROSS. Detta vandrarhem i Lugo tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
HOSTELCROSS erbjuder 48 rum med luftkonditionering. Detta vandrarhem i Lugo erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Badrummen har dusch. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 07.00 till 11.00.
HOSTELCROSS har en restaurang.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online för boendet via en säker länk. Gäster ombeds att förse boendet med en kopia av sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Det är rekommenderat för gäster att hämta boendets ROOMMATIK mobilapp före incheckning
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online via en säker länk. Gäster ombeds att förse boendet med sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Det är rekommenderat för gäster att hämta boendets ROOMMATIK mobilapp före incheckning
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Det finns ingen parkering på området. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.