Restaurangalternativ
Gratis frukost med lokala rätter serveras dagligen mellan 07.00 och 09.30. Koppla av med en drink i deras bar eller besök restaurangen för att äta något gott. Du kan ladda med energi på deras kafé och träffa andra gäster på deras gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag. LOCALIZE
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi. Skrivbord och tandborstar och tandkräm erbjuds som standard.
På boendet
På Tulip Hotel har gäster tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, kaffe i allmänt utrymme och tvättmöjligheter. För den som kör bil erbjuds avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter samt besvara dina frågor under vistelsen. Detta hotell har dessutom varuautomat.
Boendet är stängt mellan 13 februari 2024 och 12 februari 2026.
Förutom restaurang och kafé finns snackbar/deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost serveras dagligen och kostnadsfri mottagning med manager erbjuds varje kväll. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Varuautomat, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och kaffe i allmänt utrymme finns på Tulip Hotel. Det är gratis att parkera. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Luang Namtha.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Tulip Hotel har 18 rum. Detta hotell i Luang Namtha erbjuder sina gäster gratis wi-fi, med en hastighet på 25+ Mbps. Badrummen har badkar eller dusch och tandborstar och tandkräm. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukost med lokala rätter dagligen från 07.00 till 09.30. Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.
Tulip Hotel har en restaurang.
Middag med värdfolket tillgänglig mot en tilläggsavgift alla dagar. Reservation krävs.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Om du planerar att ankomma efter 18.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster som anländer efter 18.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar endast kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en privat värd som inte driver en professionell verksamhet. Boendet accepterar endast kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.