Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

The Dilly i Centrala London ligger nära populära attraktioner som Piccadilly Circus och Piccadilly. Detta hotell med 5 stjärnor har 283 rum och välkomnar gäster med en restaurang, gratis wi-fi på rummet och ett gym.

Restaurangalternativ

Hotellet har både restaurang och bar. Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice dygnet runt. Mot en avgift serveras en komplett frukost på vardagar mellan 07.00 och 10.30 och på helger mellan 07.30 och 11.00.

Rum

Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 42-tumss platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har hårtorkar, badrockar och tofflor. Minibarer, kaffebryggare och värdeförvaringsskåp är också tillgängliga. Städning på begäran

På boendet

The Dilly har ett gym, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och konferensrum. I receptionen är flerspråkig personal tillgänglig dygnet runt för att hjälpa dig med förvaring av värdesaker, bokning av guidade turer och biljetter och bagageförvaring. LOCALIZEDetta hotell i lyxstil har dessutom business-service, expressincheckning och tvättmöjligheter.

  • Steps from Piccadilly Circus and Piccadilly
  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Onsite dining
  • Health club
  • Superior dubbelrum

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Standardrum - 1 dubbelsäng

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Juniorsvit

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Superior-rum - 1 kingsize-säng

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 2 max

    Executive-rum - 1 kingsize-säng

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 2 max

    Superior tvåbäddsrum

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 2 max

    Betyg för The Dilly baseras på 1 verifierade recensioner

    Sammanfattning av recension
    5,0 av 5 5.0 av 5.0
    Rummets renlighet 5.0 av 5.0
    Service och personal 5.0 av 5.0
    Rummets bekvämlighet 0.0 av 5.0
    Hotellets skick 5.0 av 5.0

    Gästrecensioner för The Dilly

    Familjer (1)
    5 av 5
    Hotell med allra bästa läge i kombination med bekväma rum och perfekt service.

    Publicerades av , 27 jan. 2020

    Hjälpte den här recensionen dig?

    På hotellet

    Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Bekvämligheter för affärsresenärer som business-service och 6 mötesrum erbjuds. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Möteslokaler på detta hotell är 760 kvadratmeter och här finns konferensrum. Gym, flerspråkig personal och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på The Dilly i lyxstil. Detta hotell i London har 5 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 283 rum
    • 6 våningar
    • 8181 kvadratfot
    • 760 kvadratmeter
    • Byggdes 1909
    • Business-service
    • Konferensrum
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Expressincheckning
    • Flerspråkig personal
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Conciergetjänster
    • Bankomat
    • Portier/piccolo
    • Hiss
    • Rökning förbjuden
    • Bar/lounge
    • Restaurang

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Familjeboende
    • Gratis wi-fi
    • Tvättmöjligheter
    • Kylskåp
    • Gratis spjälsängar

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Tillgång till internet – trådlös

    Transport

    • Tågstation: King's Cross Station (1,1 km)
    • Tunnelbanestation: Piccadilly Circus Underground Station (0,2 km)

    Bekvämligheter på rummet

    The Dilly erbjuder 283 rum med minibar och värdeförvaringsskåp. 42-tums platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har badkar/dusch, badrockar, tofflor och hårtorkar. Detta hotell i London erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och strykjärn/strykbräda. Städning erbjuds dagligen och allergitestade sängkläder kan fås på begäran. Städning sker på begäran.

    • Minibar
    • Rumsservice dygnet runt
    • Platt-tv
    • Satellit-tv
    • Kaffe- och tebryggare
    • Allergitestade sängkläder
    • Kombinerad dusch/badkar
    • Gratis spjälsängar
    • Extrasängar (avgift tillkommer)
    • Daglig städning
    • Hårtork
    • Värdeförvaringsskåp
    • Badrockar
    • Tofflor
    • Telefon
    • Strykjärn/strykbräda
    • Skrivbord
    • Klimatreglerad luftkonditionering
    • Angränsande badrum
    • Anslutande rum tillgängliga

    Mat och dryck

    För en kostnad kan gäster njuta av en komplett frukost på vardagar mellan 07.00 och 10.30 och på helger mellan 07.30 och 11.00.

    The Terrace On Piccadilly – restaurang som serverar frukost, lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren. Barnmeny finns.

    Boendet har rumsservice dygnet runt.

    Aktiviteter i närheten

    Detta hotell har bland annat gym.

    Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.

    • Squash på området
    • Cykeluthyrning i närheten

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad restaurang på plats
    • Rullstolsanpassad lounge
    • Visuella larm i korridorer
    • Väl upplyst väg till ingången
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)
    • Rullstolsanpassad väg
    • Rullstolsanpassad allmän toalett
    • Rullstolsanpassad conciergedisk
    • Hörselhjälpmedel tillgänliga
    • Punktskrift
    • Rullstolsanpassad gång till hiss
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk
    • Rullstolsanpassat fitnesscenter
    • Rullstolsanpassade mötesutrymmen/businesscenter

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 15.00
    • Incheckningstiden slutar 03.00

    Incheckningsinstruktioner:

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.

    Utcheckning

    • ??? 12.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns att hyra för GBP 100 per dag.
    • Gratis spjälsängar!

    Husdjur

    • Husdjur: GBP 35 per husdjur, per vistelse, plus en deposition på GBP 100 per vistelse
    • Husdjur får inte lämnas utan uppsikt
    • Mat- och vattenskålar erbjuds
    • Begränsningar gäller
    • Hör av dig till boendet med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer informationAssistanshundar är avgiftsbefriade.

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.

    Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.

    På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem, förbandslåda och fönstergaller.

    Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.

    Hotellet gör en kortreservation på hela bokningsbeloppet, inklusive deposition, för de bokningar där betalning sker på hotellet istället för vid bokningstillfället.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Det finns ingen parkering på området. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och bankkort. Ingen kontantbetalning. Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst. För gästernas säkerhet finns det kolmonoxiddetektor, brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem, förbandslåda och fönstergaller i alla rum.

    • Servicedjur tillåtna
    • Servicehundar undantas avgifter/förbud
    • Kreditkortsreservation
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Husdjur får inte lämnas utan tillsyn
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Säkerhetssystem
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Handskar är tillgängliga för gäster
    • Boendet följer Safe Travels (WTTC) saneringsregler
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Bemannad reception
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Kolmonoxiddetektor
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Rökdetektor
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till frukost
    • Bankkort
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 24 timmar

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för komplett frukost: GBP 28 för vuxna och GBP 14 för barn
    • Avgift för närliggande parkering: GBP 30 per per dag
    • Deposition för husdjur: GBP 100 per vistelse
    • Avgift för husdjur: GBP 35 per husdjur per vistelse
    • Inga avgifter tas ut för assistanshundar
    • Avgift för extrasäng: GBP 100 per dag

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • I mån av tillgång kan anslutande rum efterfrågas genom att kontakta boendet med hjälp av numret på din bokningsbekräftelse.
    • Kontakta boendet med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att ordna för ditt husdjur (relaterade kostnader går att hitta i sektionen för avgifter).

    Nationell klassificering

    Detta boende har fått sin officiella stjärnklassificering från VisitEngland, som är Englands nationella turismnämnd.

    url importing http://www.mrjet.se/London-Hotels-The-Dilly.h21538-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /London-Hotels-The-Dilly.h21538-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/London-Hotels-The-Dilly.h21538-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&