Restaurangalternativ
Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice dygnet runt.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en platt-tv med kabelkanaler. Dessutom erbjuds hårtork, värdeförvaringsskåp och skrivbord.
På boendet
Gäster på Hotel Blue Star har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, tvättmöjligheter och en vattenautomat. Gäster har tillgång till avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för USD 73 per rum enkel resa. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter, förvaring av värdesaker och bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till en trädgård, en portier/piccolo och bankettsal.
Det finns snackbar/deli på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Det finns 20 tillgängliga möteslokaler. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. På Hotel Blue Star som passar dem som reser i arbetet finns hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, trädgård och conciergetjänster. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn.Detta hotell i Lima har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Parkering (begränsat antal platser)
Hotel Blue Star erbjuder 52 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och hårtork. Platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch. Detta hotell i Lima erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 23.30. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 00.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Hotel Blue Star erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 23.30.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 00.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.