Restaurangalternativ
Detta hotell har 2 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta. Du kan beställa mat från rumsservice dygnet runt eller fylla på med energi på deras kafé. Frukostbuffé serveras dagligen från 07.00 till 10.30 mot en avgift.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 42-tumss LED-tv med satellitkanaler. Badrummen har hårtorkar, designertoalettartiklar och badrockar. Sittutrymmen, minibarer och kaffebryggare är också tillgängliga.
På boendet
På The Grand Dragon Ladakh har gäster tillgång till ett dygnet runt-öppet gym, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och ett konferenscenter. Gäster har tillgång till avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 1388 per fordon tur och retur. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som kan hjälpa dig med conciergetjänster, förvaring av värdesaker samt bagageförvaring. Detta hotell i lyxstil har dessutom business-service, kaffe/te i allmänt utrymme och en dator.
Det finns 2 restauranger och kafé på plats.En dator finns på plats och wi-fi är gratis i allmänna utrymmen. Bekvämligheter för affärsresenärer som business-service och mötesrum erbjuds. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Gym (öppet dygnet runt), bibliotek och en terrass finns tillgängliga på The Grand Dragon Ladakh i lyxstil. Detta hotell erbjuder conciergetjänster och bröllopstjänster. Det är gratis att parkera.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 5 stjärnor i Leh.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkering för husbil, buss och lastbil
The Grand Dragon Ladakh erbjuder 75 rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Dessa individuellt inredda och möblerade rum har separat sittutrymme. 42-tums LED-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch, badrockar, lyxtoalettartiklar och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 07.00 till 10.30.
The Grand Dragon Ladakh har 2 restauranger.
Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice dygnet runt.
Detta hotell har bland annat gym.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 08.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Vid incheckning måste gäster uppvisa ett negativt PCR-testresultat för covid-19. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Observera att boendet ligger på cirka 3 000 meters höjd. Gäster med befintliga medicinska tillstånd, inklusive högt blodtryck, migrän eller kronisk sjukdom, rekommenderas att rådgöra med en läkare före ankomst.
Observera att gästerna rekommenderas att konsultera en läkare före ankomst för att få höghöjdsmedicin för att förhindra och lindra symptomen av höjdsjuka. Observera att barn under 3 år inte bör besöka Ladakh.
Alla gäster måste visa upp ett statligt utfärdat ID-kort vid incheckning.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.
The Grand Dragon Ladakh erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 08.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare och förbandslåda.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Gäster uppmanas att packa varma kläder i handbagaget som de lätt kan byta till vid ankomsten.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare och förbandslåda i alla rum. Vid incheckning måste gäster uppvisa PCR-test för covid-19 med negativt testresultat.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.