Restaurangalternativ
Du kan äta gott på restaurangen och ta en drink i deras bar. Beställ något att dricka på deras kafé.
Rum
Din LED-tv har digitalkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Här finns dessutom bekvämligheter som garderober som standard.
På boendet
Hotel Miramar erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, expressutcheckning och tvättmöjligheter. Här erbjuds både flygplatstransfer mot en avgift och transport till/från färjeterminal. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker, bokning av guidade turer och biljetter samt kemtvätt/tvättjänster.
Förutom restaurang och kafé finns snackbar/deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Transport till/från temapark och flygtransfer tur/retur erbjuds mot en avgift. Hotel Miramar lockar med hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, conciergetjänster och tvättmöjligheter. Detta hotell i La Paz har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Hotel Miramar erbjuder 25 rum med luftkonditionering. Rummen är individuellt inredda. LED-tv med digitalkanaler. Badrummen har dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll och städning sker dagligen.
Hotel Miramar har en restaurang.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från färjeterminal (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 09.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Hotel Miramar erbjuder transfer från färjeterminal (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 09.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Minimiålder för att checka in under springbreak är 18.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Oljud utanför kan höras in på rummen.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare och förbandslåda.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Minimiålder för att checka in under springbreak är 18. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. Oljud utanför kan höras in på rummen. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare och förbandslåda i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.