Restaurangalternativ
Du kan beställa mat från rumsservice eller äta något gott på restaurangen.
Rum
Din tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Balkonger, värdeförvaringsskåp och gratis toalettartiklar är också tillgängliga.
På boendet
Best House Resort erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och business-service. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering och flygplatstransfer mot en avgift. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, förvaring av värdesaker och bokning av guidade turer och biljetter. Här har gäster dessutom tillgång till kaffe/te i allmänt utrymme, expressincheckning och expressutcheckning.
Det finns restaurang på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Business-service och mötesrum erbjuds. En terrass, utomhusgrill och varuautomat finns tillgängliga på Best House Resort. Det är gratis att parkera.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i La-ngu.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Best House Resort erbjuder 20 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. Rummen har balkonger. Det finns kabel-TV. Badrummen har dusch och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning erbjuds dagligen och hårtork kan fås på begäran.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på lokala och internationella rätter och serverar frukost, lunch och middag.
Boendet har rumsservice.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 21.00. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 21.00.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En kontantdeposition för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.