Rum
Lägenheten har ljudisolering, pentry och balkong. Här står en 32-tumss LCD-tv för underhållningen, och gäster har tillgång till gratis wi-fi och fast internet. I badrummen finns hårtorkar och gratis toalettartiklar. Här erbjuds dessutom bekvämligheter som minibar, kaffebryggare och gratis flaskvatten. Ingen städning
På boendet
Gäster på denna lägenhet har tillgång till bland annat en utomhuspool, barnpool och tvättmöjligheter. Här erbjuds både avgiftsfri parkering och lokaltransport. Personalen kan hjälpa dig med förfrågningar under din vistelse, och erbjuder receptionstjänster under begränsade tider. Denna lägenhet är en rökfri anläggning och har dessutom varuautomat.
Denna lägenhet erbjuder gäster tillgång till en utomhuspool och barnpool. På denna lägenhet som passar dem som reser i arbetet finns varuautomat, tvättmöjligheter och hiss. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Denna lägenhet i Kota Bharu har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Gratis fast internet
Avgiftsfri parkering
Denna lägenhet har luftkonditionerade rum med minibar och gratis flaskvatten. Rummen har balkonger. LCD-tv finns på rummen. Rummen i denna lägenhet med 3 stjärnor har pentry med stor kyl/frys, mikrovågsugn, grytor/köksredskap och kaffe- och tebryggare. Badrummen har dusch, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis fast internetuppkoppling och wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen strykjärn/strykbräda och takfläkt.
En utomhuspool och barnpool finns på området.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 09.00 till 00.00. Om du anländer till boendet efter stängning måste du checka in på en annan plats: (Lobby Appartment) Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 23.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och instruktioner för nyckelupphämtning. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 09.00 till 00.00.
Gäster som anländer efter stängning måste checka in på följande adress: Lobby Appartment
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 23.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och instruktioner för nyckelupphämtning. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Värden har inte angett om det finns någon kolmonoxidvarnare på boendet. Överväg att ta en bärbar varnare med dig på resan.
Värden har inte angett om det finns någon rökdetektor på boendet.
Boendet rengörs av städpersonal
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter. Boendet rengörs av städpersonal.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.