Restaurangalternativ
Lokal frukost är tillgänglig dagligen mellan 07.30 och 09.00 mot en avgift.
Rum
Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Som standard erbjuds bekvämligheter som spishäll och gratis toalettartiklar. Tillgång till städning är begränsad.
På boendet
Klong Mad Good View Homestay erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, kaffe i allmänt utrymme och mikro i allmänt utrymme. Den vänliga personalen kan erbjuda hjälp med guidade turer och biljettbokning och bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till kyl i allmänt utrymme, en terrass och tvättmöjligheter.
Klong Mad Good View Homestay lockar med en terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och kaffe i allmänt utrymme. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Klong Mad Good View Homestay lockar med tvättmöjligheter, tv i allmänt utrymme och mikro i allmänt utrymme. Rökning tillåts på särskilt anvisade platser på detta pensionat i Ko Kood .
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Klong Mad Good View Homestay erbjuder 7 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Gäster har tillgång till delat/gemensamt kök. Badrummen har dusch. Extrasängar (avgift tillkommer) är också tillgängliga. Städning sker i begränsad utsträckning.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost med lokala rätter och 07.30 till 09.00.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster måste resa via båt och buss till boendet och måste kontakta boendet minst 24 timmar före avresa med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Detta boende har ingen reception. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 17.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gästerna måste kontakta boendet för incheckningsinstruktioner.
För att ta sig till boendet behöver gäster transfer via båt och buss. Transfer måste arrangeras med boendet minst 24 timmar i förväg, med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Detta boende har ingen reception. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 17.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gästerna måste kontakta boendet för incheckningsinstruktioner.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En kontantdeposition för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.