Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Hotel Dolphin ligger på gångavstånd från Digha Beach och mindre än tre kilometer från Digha Mohana Fish Market. Detta hotell med 3 stjärnor har 47 rum och ståtar med en restaurang, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.

Restaurangalternativ

Här kan du beställa nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller avnjuta en måltid på restaurangen.

Rum

Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Takfläktar och värdeförvaringsskåp erbjuds som standard.

På boendet

På Hotel Dolphin har gäster tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och en terrass. Gäster har tillgång till avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 8000.00 per fordon tur och retur. Personalen i receptionen är tillgänglig dygnet runt och hjälper dig gärna med bokning av guidade turer och biljetter, bagageförvaring samt kemtvätt/tvättjänster. Här har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter och en trädgård.

  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free parking
  • Onsite dining
  • Laundry facilities
  • Deluxe Ac 2nd Floor With Balcony

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Two Bedroom Cottage Ac

    Antal bäddar 2 dubbelsängar Maxbeläggning 4 max

    Six Bed Ac (No view / Back Side )

    Antal bäddar 6 enkelsängar Maxbeläggning 6 max

    Standard Ac With Balcony

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Executive Ac With Balcony

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Four Bed Ac ( No View )

    Antal bäddar 2 kingsize-sängar Maxbeläggning 4 max

    På hotellet

    Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på Hotel Dolphin. Det är gratis att parkera.Detta hotell i Kanthi har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 1 byggnad
    • 47 rum
    • 3 våningar
    • Mötesrum
    • Byggdes 2008
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Terrass
    • Trädgård
    • Rökning förbjuden
    • Restaurang

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Tvättmöjligheter
    • Lekplats på området
    • Kylskåp (på begäran)

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Tågstation: Digha Station (2,4 km)
    • Transport till och från boendet: Transport till/från flygplatsen
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Hotel Dolphin erbjuder 47 rum med värdeförvaringsskåp och takfläkt. Detta hotell i Kanthi erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning sker dagligen.

    • Rumsservice (under begränsade tider)
    • Daglig städning
    • Värdeförvaringsskåp
    • Takfläkt

    Mat och dryck

    Hotel Dolphin har en restaurang.

    Boendet har rumsservice (under begränsade tider).

    Aktiviteter i närheten

    Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.

    • Lekplats på området

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 12.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns att hyra för INR 550.0 per dag.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Inga djur tillåtna

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.

    På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda i alla rum.

    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är tillgänglig
    • Lakan och handdukar tvättas inte i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet följer Operational Recommendations for Hotels (FHRAI – Indien) saneringsregler
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Säkerhetssystem
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Bankkort accepteras ej
    • Handskar är tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Bemannad reception
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Ingen hiss
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 24 timmar

    Avgifter

    Gäster ska betala följande avgifter på boendet:

    • Galamiddag på nyårsafton (31 december) per vuxen: 999 INR
    • Avgift per barn för galamiddag på nyårsafton (31 december): 499 INR (från 5 till 7 år)

    Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för flygtransfer: INR 8000.00 per fordon (tur och retur)
    • Avgift för extrasäng: INR 550.0 per dag

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    url importing http://www.mrjet.se/Kanthi-Hotels-Hotel-Dolphin.h17044119-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Kanthi-Hotels-Hotel-Dolphin.h17044119-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Kanthi-Hotels-Hotel-Dolphin.h17044119-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&