Restaurangalternativ
Gratis frukost med lokala rätter ingår under din vistelse och serveras dagligen mellan 07.00 och 09.30. Du kan utforska resorten och mingla i deras bar eller äta något gott på restaurangen. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, ladda med energi på deras kafé och mingla med andra gäster på en gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag.
Rum
Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Badrummen har gratis toalettartiklar och tofflor. Vattenkokare ingår också. Städning på begäran
På boendet
KAT RESORT PVT.LTD erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och kaffe i allmänt utrymme. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med bagageförvaring och besvara dina frågor under vistelsen. Här har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter, bankettsal och bröllopstjänster.
Det finns restaurang på plats, men även kafé och snackbar/deli. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost serveras dagligen och kostnadsfri mottagning med manager erbjuds varje kväll. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. KAT RESORT PVT.LTD lockar med trädgård, kaffe i allmänt utrymme och tvättmöjligheter. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på denna resort med 3 stjärnor i Kakani.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
KAT RESORT PVT.LTD erbjuder 8 rum med tofflor och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Badrummen har badkar eller dusch. Städning erbjuds på begäran och byte av lakan kan fås på begäran.
Gäster kan äta gratis frukost med lokala rätter dagligen från 07.00 till 09.30. Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på denna resort.
KAT RESORT PVT.LTD har en restaurang.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Incheckningsinstruktioner:
Om du planerar att ankomma efter 07.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster som anländer efter 07.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar endast kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet accepterar endast kontanter.