Restaurangalternativ
Kontinental frukost är tillgänglig dagligen mellan 09.00 och 11.00 mot en avgift. Du kan beställa mat från rumsservice, ta en drink på deras bar eller kafé och mingla med andra gäster på en gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag.
Rum
Din platt-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar och gratis toalettartiklar. Dessutom erbjuds bekvämligheter som kylskåp, spishäll och minibarer.
På boendet
Valensija M erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, konferensrum och business-service. Här erbjuds avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för EUR 20 per fordon enkel resa. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, bagageförvaring och förvaring av värdesaker. Här har gäster dessutom tillgång till en terrass, tvättmöjligheter och en trädgård.
Det finns kafé och snackbar/deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Det erbjuds business-service. En terrass, utomhusgrill och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Valensija M. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Det är gratis att parkera. Detta hotell i Jurmala har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Valensija M erbjuder 15 rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har gratis toalettartiklar och hårtorkar. Detta hotell i Jurmala erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Receptionen är öppen varje dag från 14.00 till 21.00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 21.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Valensija M erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Receptionen har öppet varje dag från 14.00 till 21.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 21.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar och extrasängar.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Oljud utanför kan höras in på rummen.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Gäster som har problem med trappor ombeds att kontakta hotellet i förväg. Hotellet har ingen hiss.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar och extrasängar. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. Oljud utanför kan höras in på rummen.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.