Restaurangalternativ
Hotellet har både bar och restaurang, där du kan äta och dricka gott under din vistelse. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet. Kontinental frukost serveras dagligen från 08.00 till 11.00 mot en avgift.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 32-tumss tv med satellitkanaler. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och i badrummen finns regnduschar, gratis toalettartiklar och tandborstar och tandkräm. Till bekvämligheterna hör dessutom sittutrymmen, kaffebryggare och takfläktar.
På boendet
På Prism- A Boutique Hotel har gäster tillgång till business-service dygnet runt och en terrass. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Personalen i receptionen kan hjälpa dig dygnet runt med dina önskemål.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Det erbjuds business-service (dygnet runt). På Prism- A Boutique Hotel som passar dem som reser i arbetet finns en terrass, rumsservice dygnet runt och hiss. Det är gratis att parkera. Detta hotell i East Jorhat har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Avgiftsfri parkering
Prism- A Boutique Hotel erbjuder 40 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. Dessa individuellt möblerade rum har separat sittutrymme och inkluderar skrivbord. Sängarna har sängtillbehör av högsta kvalitet. Det finns satellit-TV. Badrummen har dusch med regndusch, gratis toalettartiklar och tandborstar och tandkräm. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och takfläkt. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 08.00 till 11.00.
Restaurant - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.