Restaurangalternativ
Frukost enligt egen beställning serveras dagligen mot en avgift. Du kan äta något gott på restaurangen, mingla med andra gäster på deras gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag, eller stanna kvar på rummet och beställa mat från rumsservice.
Rum
Gäster har tillgång till gratis wi-fi och en LCD-tv. Badrummen har regnduschar, gratis toalettartiklar och badrockar. Middagsplatser, sittutrymmen och takfläktar erbjuds dessutom.
På boendet
Gäster på Hotel The Balam har tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och mötesrum. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Personalen i receptionen är tillgänglig dygnet runt och hjälper dig gärna med förvaring av värdesaker, bokning av guidade turer och biljetter samt kemtvätt/tvättjänster. Här har gäster dessutom tillgång till business-service, kaffe/te i allmänt utrymme och expressincheckning.
Det finns restaurang på plats. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Business-service och mötesrum erbjuds. Takterrass, varuautomat och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Hotel The Balam som passar dem som reser i arbetet. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Luni har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hotel The Balam erbjuder 17 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och badrock. Dessa individuellt möblerade rum har separat middagsplats och inkluderar skrivbord. LCD-tv finns på rummen. Badrummen har dusch med regndusch och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.
Hotel The Balam har en restaurang.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 23.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 23.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.