Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Hotel The Balam ligger mindre än tre kilometer från Shree Pal Balajis tempel och mindre än fem kilometer från Laxmi Narayans tempel. Detta hotell med 3 stjärnor har 17 rum och ståtar med en restaurang, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.

Restaurangalternativ

Frukost enligt egen beställning serveras dagligen mot en avgift. Du kan äta något gott på restaurangen, mingla med andra gäster på deras gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag, eller stanna kvar på rummet och beställa mat från rumsservice.

Rum

Gäster har tillgång till gratis wi-fi och en LCD-tv. Badrummen har regnduschar, gratis toalettartiklar och badrockar. Middagsplatser, sittutrymmen och takfläktar erbjuds dessutom.

På boendet

Gäster på Hotel The Balam har tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och mötesrum. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Personalen i receptionen är tillgänglig dygnet runt och hjälper dig gärna med förvaring av värdesaker, bokning av guidade turer och biljetter samt kemtvätt/tvättjänster. Här har gäster dessutom tillgång till business-service, kaffe/te i allmänt utrymme och expressincheckning.

  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free parking
  • Onsite dining
  • Rooftop terrace
  • Deluxe dubbelrum - 1 kingsize-säng - rökare

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 2 max

    Lyxigt dubbelrum - 1 kingsize-säng - rökare

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 2 max

    På hotellet

    Det finns restaurang på plats. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Business-service och mötesrum erbjuds. Takterrass, varuautomat och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Hotel The Balam som passar dem som reser i arbetet. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Luni har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 17 rum
    • Mötesrum
    • Gratis mottagning med manager
    • Takterrass
    • Business-service
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Kaffe i allmänt utrymme
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Expressincheckning
    • Expressutcheckning
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Trädgård
    • Gratis dagstidningar
    • Hiss
    • Rökning förbjuden
    • Restaurang

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Ljudisolerade rum
    • Tvättmöjligheter
    • Lekplats på området
    • Separat middagsplats

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Tågstation: Basni Station (8,5 km)
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Hotel The Balam erbjuder 17 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och badrock. Dessa individuellt möblerade rum har separat middagsplats och inkluderar skrivbord. LCD-tv finns på rummen. Badrummen har dusch med regndusch och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning sker dagligen.

    • Middagsplats
    • Sittutrymme
    • Rumsservice (under begränsade tider)
    • LCD-tv
    • Dusch
    • Regndusch
    • Daglig städning
    • Värdeförvaringsskåp
    • Badrockar
    • Gratis toalettartiklar
    • Skrivbord
    • Ljudisolering
    • Luftkonditionering
    • Takfläkt
    • Angränsande badrum
    • Unika möbler

    Mat och dryck

    Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.

    Hotel The Balam har en restaurang.

    Boendet har rumsservice (under begränsade tider).

    Aktiviteter i närheten

    Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.

    • Lekplats på området

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 12.00
    • Incheckningstiden slutar 10.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 15

    Incheckningsinstruktioner:

    Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 23.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 23.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 10.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns inte tillgängliga.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Husdjur: INR 1000 per husdjur, per dag
    • Endast katter och hundar tillåts

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.

    • Bemannad reception
    • Mått för social distansering har införts
    • Inga extrasängar tillgängliga
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Bankkort
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för frukost enligt egen beställning: INR 100–500 för vuxna och INR 100–300 för barn (ungefärligt pris)
    • Avgift för husdjur: INR 1000 per husdjur per dag
    • Avgift för tidig incheckning: INR 1000 (endast i mån av tillgång)
    • Avgift för sen incheckning: INR 1000 för incheckning mellan 12.00 och 12.00

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
    url importing http://www.mrjet.se/Luni-Hotels-Hotel-The-Balam.h32481077-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Luni-Hotels-Hotel-The-Balam.h32481077-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Luni-Hotels-Hotel-The-Balam.h32481077-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&