Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Kanak Guest House ligger i Amer Fort Road, en kort promenad från sevärdheter som Jal Mahal och Mansagar Lake. Detta pensionat med 3 stjärnor har 8 rum och ståtar med kemtvätt/tvättjänster, tvättmöjligheter och en dygnet runt-öppen reception.

Restaurangalternativ

Lokal frukost serveras dagligen mot en avgift. Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice.

Rum

Här erbjuds gäster gratis fast internet. Ingen städning

På boendet

På Kanak Guest House har gäster bland annat tillgång till tvättmöjligheter. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med kemtvätt eller tvättjänster samt besvara dina frågor under vistelsen.

  • Walking distance to Jal Mahal
  • Free in-room wired internet
  • Laundry facilities
  • 24-hour front desk
  • Dubbelrum - 1 dubbelsäng - icke-rökare

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Deluxe-rum - 1 dubbelsäng - icke-rökare

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    På hotellet

    Kanak Guest House lockar med tvättmöjligheter, kemtvätt och rumsservice (under begränsade tider). Receptionen har öppet dygnet runt.Detta pensionat i Jaipur har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 8 rum
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Hiss
    • Rökning förbjuden

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis fast internet

    Transport

    • Tågstation: Badi Chaupar Station (4,2 km)

    Bekvämligheter på rummet

    Kanak Guest House erbjuder 8 rum med luftkonditionering. Gäster har tillgång till gratis fast internetuppkoppling. Badrummen har dusch. Städning sker dagligen.

    • Rumsservice (under begränsade tider)
    • Dusch
    • Daglig städning
    • Luftkonditionering

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen avnjuta en frukost med lokala rätter.

    Boendet har rumsservice (under begränsade tider).

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad restaurang på plats
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar 11.30
    • Incheckningstiden börjar 11.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Om du planerar att ankomma efter 06.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Vid incheckning måste gäster uppvisa antingen ett negativt covid-19-testresultat eller bevis om fullständig vaccination mot covid-19.

    Gäster som anländer efter 06.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 12.00

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.

    Husdjur

    • Husdjur är ej tillåtna, men assistanshundar är välkomna

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar mobilbetalning och kontanter.

    Alternativ för mobilbetalning inkluderar: Google Pay, Paytm och PhonePe

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Det finns ingen parkering på området. Boendet tar emot kontanter, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning och mobilbetalning. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner och gäster får tillgång till rummen med mobilnyckel. Vid incheckning måste gäster antingen uppvisa covid-19-test med negativt testresultat eller bevis på fullständig vaccination mot covid-19.

    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Boendet följer WHO:s riktlinjer för covid-19-sanering
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Bankkort accepteras ej
    • Bemannad reception
    • Bokning krävs för covid-19-test på plats
    • Krav på minimiålder för covid-19-test: 18
    • Mobila betalningssätt
    • Servicedjur tillåtna
    • Gäster måste uppvisa hälsodokumentation
    • Servicehundar undantas avgifter/förbud
    • Gäster måste uppvisa ett negativt covid-19-testresultat
    • Gäster måste uppvisa bevis på covid-19-vaccinering
    • Gästboende förseglas inte efter städning
    • Elektrostatisk sprej används inte för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Masker är inte obligatoriska på boendet
    • Paytm
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är tillgänglig
    • PhonePe
    • Bokning kan krävas för vissa bekvämligheter på plats
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Handskar är tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har införts
    • Google Pay
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till frukost
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till lunch
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till middag
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 24 timmar

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för lokal frukost: INR 100 för vuxna och INR 60 för barn
    • Handduk är tillgänglig mot en avgift. Alternativt kan gäster ta med egen handduk.

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    url importing http://www.mrjet.se/Jaipur-Hotels-Kanak-Guest-House.h27561526-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Jaipur-Hotels-Kanak-Guest-House.h27561526-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Jaipur-Hotels-Kanak-Guest-House.h27561526-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&