Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Hotel Jabali Palace ligger 2 km från Pisanhari Ki Madiya ligger mindre än fem minuter med bil från Tilwara Ghat. Detta hotell har 3,5 stjärnor och välkomnar gäster med 33 rum och bekvämligheter som gratis wi-fi på rummet, gratis parkeringsservice och en takterrass.

Restaurangalternativ

Frukostbuffé serveras dagligen från 08.00 till 10.30 mot en avgift. Du kan beställa mat från rumsservice eller äta något gott på restaurangen.

Rum

Din 40-tumss LED-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Samtliga sängar med bäddmadrasser har sängtillbehör av högsta kvalitet och kuddmenyer, och i badrummen finns gratis toalettartiklar och bidéer. Dessutom erbjuds sittutrymmen, kaffebryggare och gratis dagstidningar. Handdukarna byts på begäran

På boendet

Gäster på Hotel Jabali Palace har tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och mötesrum. Gratis parkeringsservice är tillgänglig. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, förvaring av värdesaker samt bokning av guidade turer och biljetter. Detta hotell med familjevänlig profil har dessutom business-service, gratis dagstidningar och tvättmöjligheter.

  • Free WiFi in rooms (speed: 100+ Mbps (good for 1–2 people or up to 6 devices)) and in public areas
  • Free valet and uncovered self parking
  • Onsite dining
  • Rooftop terrace
  • Renoveringar och stängningar

    Följande anläggningar är stängda efter årstid varje år från 11 november till 31 december:

    • En av restaurangerna
    • Business-service
    • Tvättmöjligheter
    • Mötesrum
    • Parkeringsplats

    Följande anläggningar är stängda på söndag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag:

    • Bar/lounge
    • Barnpool
    • Restaurang
    • Fitnesscenter
    • Fullständigt spa
    • Gym
    • Varma källor
    • Inomhuspool
    • Utomhuspool
    • Badhus
    • Bastu
    • Bubbelpool

    På hotellet

    Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Bekvämligheter för affärsresenärer som business-service och mötesrum erbjuds. Takterrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på Hotel Jabali Palace med familjevänlig profil. Parkering och parkeringsservice är gratis.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3,5 stjärnor i Jabalpur.

    • 1 byggnad
    • 33 rum
    • 3 våningar
    • Mötesrum
    • Byggdes 2008
    • Takterrass
    • Business-service
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Conciergetjänster
    • Trädgård
    • Picknickområde
    • Gratis dagstidningar
    • Hiss
    • Särskilda platser för rökning
    • Restaurang

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Tvättmöjligheter
    • Lekplats på området

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkeringsservice

    Transport

    • Tågstation: Garha Station (2,8 km)
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkeringsservice och parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Hotel Jabali Palace har 33 rum som har ingång från loftgång samt gratis dagstidningar och kaffe- och tebryggare. Dessa individuellt inredda och möblerade rum har separat sittutrymme, och inkluderar matbord. Sängarna har bäddmadrasser och sängtillbehör av högsta kvalitet. Kuddmeny finns tillgänglig. 40-tums LED-tv med satellitpremiumkanaler. Badrummen har dusch, bidéer och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 100+ Mbps (passar för 1–2 personer eller upp till 6 enheter)). Dessutom har rummen takfläkt och mörkläggningsgardiner. Allergitestade sängkläder, hårtork och byte av handdukar kan fås på begäran. Städning sker dagligen.

    • Sittutrymme
    • Bäddmadrasser
    • Rumsservice (under begränsade tider)
    • LED-tv
    • Satellit-tv
    • Premiumkanaler
    • Kaffe- och tebryggare
    • Sängtillbehör av högsta kvalitet
    • Allergitestade sängkläder
    • Kuddmeny
    • Dusch
    • Extra futonmadrass (avgift tillkommer)
    • Daglig städning
    • Gratis dagstidningar
    • Hårtork (på begäran)
    • Gratis toalettartiklar
    • Bidé
    • Telefon
    • Mörkläggningsgardiner
    • Ingång från loftgång
    • Klimatreglerad luftkonditionering
    • Takfläkt
    • Angränsande badrum
    • Unika möbler
    • Unik inredning
    • Rullstolsanpassat
    • Garderob
    • Tillgång till tandborste och tandkräm
    • Byte av handdukar (på begäran)
    • Byte av lakan (på begäran)

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 08.00 till 10.30.

    Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi.

    Boendet har rumsservice (under begränsade tider).

    Aktiviteter i närheten

    Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.

    • Lekplats på området

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad restaurang på plats
    • Rullstolsanpassad allmän toalett
    • Ledstänger i trappor
    • Rullstolsanpassad parkering
    • Rullstolsanpassad gång till hiss
    • Väl upplyst väg till ingången
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar 00.00
    • Incheckningstiden börjar 12.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Om du planerar att ankomma efter 08.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Vid incheckning måste gäster uppvisa antingen ett negativt covid-19-testresultat eller bevis om fullständig vaccination mot covid-19.

    Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.

    Gäster som anländer efter 08.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Barn bor gratis! Ett barn upp till 4 år bor gratis vid bruk av ordinarie sängar.
    • Extrasängar finns att hyra för INR 3000.0 per dag.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på Hotel Jabali Palace

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort, bankkort, mobilbetalning och kontanter.

    Alternativ för mobilbetalning inkluderar: Google Pay, Paytm, PhonePe och Amazon Pay

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort, kontanter, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning och mobilbetalning. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner och gäster får tillgång till rummen med mobilnyckel. Vid incheckning måste gäster antingen uppvisa covid-19-test med negativt testresultat eller bevis på fullständig vaccination mot covid-19.

    • Ett barn bor gratis
    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Boendet följer WHO:s riktlinjer för covid-19-sanering
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Boendet följer Safe Travels (WTTC) saneringsregler
    • Bemannad reception
    • Mobila betalningssätt
    • Gäster måste uppvisa hälsodokumentation
    • Gäster måste uppvisa ett negativt covid-19-testresultat
    • Gäster måste uppvisa bevis på covid-19-vaccinering
    • UnionPay
    • Gästboende förseglas efter städning
    • Elektrostatisk sprej används för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Masker är inte obligatoriska på boendet
    • Paytm
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är tillgänglig
    • PhonePe
    • Amazon Pay
    • Bokning kan krävas för vissa bekvämligheter på plats
    • Boendet följer Bureau Veritas (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet följer Operational Recommendations for Hotels (FHRAI – Indien) saneringsregler
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Barn bor gratis – maxålder 4
    • Mått för social distansering har införts
    • Google Pay
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Barn bor gratis
    • Servicedjur är inte tillåtna
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till frukost
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till lunch
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till middag
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice
    • Bankkort
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 48 timmar

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för frukostbuffé: INR 200 för vuxna och INR 100 för barn
    • Avgift för sen incheckning: 30 % av rumspris för incheckning mellan 11.00 och 14.30
    • Avgift för futonsäng: INR 750 per natt
    • Avgift för extrasäng: INR 3000.0 per dag

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Ett barn som är upp till 4 år bor gratis i förälders eller vårdnadshavares rum om inga extrasängar används.
    • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.
    url importing http://www.mrjet.se/Jabalpur-Hotels-Hotel-Jabali-Palace.h2981749-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Jabalpur-Hotels-Hotel-Jabali-Palace.h2981749-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Jabalpur-Hotels-Hotel-Jabali-Palace.h2981749-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&