Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Aditya Hometel Hyderabad ligger i Begumpet, nära Aditya Trade Centre och mindre än två kilometer från Hyderabad Central Mall. Detta hotell med 3,5 stjärnor har 92 rum och ståtar med en restaurang, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.

Restaurangalternativ

Hotellet har en restaurang, Flavours, där du kan avnjuta en utsökt måltid under vistelsen. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller fyll på med energi på boendets kafé. Gäster serveras frukostbuffé dagligen mot en avgift.

Rum

Din LCD-tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har regnduschar och gratis toalettartiklar. Minibarer, gratis dagstidningar och värdeförvaringsskåp erbjuds dessutom.

På boendet

Gäster på Aditya Hometel Hyderabad har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och konferensrum. Gäster har tillgång till avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 2500 per fordon enkel resa. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med förvaring av värdesaker, bokning av guidade turer och biljetter samt kemtvätt/tvättjänster. Här har gäster dessutom tillgång till business-service, expressincheckning och expressutcheckning.

  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free parking
  • Onsite dining
  • Business center
  • Superior-rum - 2 enkelsängar

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 2 max

    Standardrum - 1 enkelsäng

    Antal bäddar 1 enkelsäng Maxbeläggning 1 max

    Svit - 1 dubbelsäng

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 3 max

    Superior-rum - 1 dubbelsäng

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    På hotellet

    Det finns restaurang på plats, men även kafé och snackbar/deli. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Business-service och mötesrum erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 695 kvadratmeter och här finns konferensrum. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) och hämtning vid järnvägsstationen finns tillgängliga mot en avgift. På Aditya Hometel Hyderabad som passar dem som reser i arbetet finns hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, conciergetjänster och gratis dagstidningar i lobbyn. Det är gratis att parkera.Detta hotell i Hyderabad har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 1 byggnad
    • 92 rum
    • 5 våningar
    • Mötesrum
    • 7481 kvadratfot
    • 695 kvadratmeter
    • Byggdes 2008
    • Snackbar/deli
    • Business-service
    • Konferensrum
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Expressincheckning
    • Expressutcheckning
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Conciergetjänster
    • Gratis dagstidningar
    • Bankomat
    • Portier/piccolo
    • Hiss
    • Rökning förbjuden
    • Kafé
    • Restaurang

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Ljudisolerade rum
    • Snackbar/deli
    • Tvättmöjligheter

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Tågstation: Ameerpet (Red Line) Station (0,4 km)
    • Transport till och från boendet: Transport till/från flygplatsen och transport från tågstationen
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Aditya Hometel Hyderabad erbjuder 92 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. LCD-tv med kabelpremiumkanaler. Badrummen har dusch med regndusch och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Hyderabad erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Boendet tillhandahåller skrivbord, gratis dagstidningar och telefon. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.

    • Minibar
    • Rumsservice (under begränsade tider)
    • LCD-tv
    • Kabel-tv
    • Premiumkanaler
    • Dusch
    • Regndusch
    • Daglig städning
    • Gratis dagstidningar
    • Värdeförvaringsskåp
    • Gratis toalettartiklar
    • Telefon
    • Strykjärn/strykbräda kan önskas
    • Skrivbord
    • Ljudisolering
    • Luftkonditionering
    • Angränsande badrum

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen avnjuta en frukostbuffé.

    Flavours - restaurang på platsen.

    Boendet har rumsservice (under begränsade tider).

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 12.00
    • Incheckningstiden slutar 23.30

    Incheckningsinstruktioner:

    Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.

    Gäster ska kontakta hotellet i förväg och meddela sin ankomsttid.

    Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.

    Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.

    Utcheckning

    • ??? 11.30

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns inte tillgängliga.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på Aditya Hometel Hyderabad

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.

    Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.

    Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.

    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Boendet kräver inte hälsodokumentation vid incheckning
    • Gästboende förseglas inte efter städning
    • Elektrostatisk sprej används inte för desinficering
    • Feberkontroller genomförs inte regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns inte tillgängliga för gäster
    • Masker är inte obligatoriska på boendet
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är inte tillgänglig
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Kontaktlös utcheckning är inte tillgänglig
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Skyddskläder är inte tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har inte ändrats för ökad säkerhet
    • Ingen skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Bemannad reception
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är inte tillgänglig
    • Inga extrasängar tillgängliga
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Servicedjur är inte tillåtna
    • Individuellt förpackade matalternativ är inte tillgängliga
    • Bankkort
    • Ingen tidslucka mellan vistelser

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för frukostbuffé: INR 600–650 för vuxna och INR 350–450 för barn (ungefärligt pris)
    • Avgift för flygtransfer: INR 2500 per fordon (enkel resa, max. antal passagerare 3)

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
    • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.
    url importing http://www.mrjet.se/Hyderabad-Hotels-Aditya-Hometel-Hyderabad.h1916245-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Hyderabad-Hotels-Aditya-Hometel-Hyderabad.h1916245-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Hyderabad-Hotels-Aditya-Hometel-Hyderabad.h1916245-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&