Hotel O.P.S
2.5-stjärnigt boende
Fotogalleri för Hotel O.P.S
Populära bekvämligheter
- Frukost ingår
- Rumsservice
- Reception dygnet runt
- Parkering ingår
- Tvättservice
- Städning
Utforska området
Raghudevpur Dakbunglow More, Near Panchla Police Station, Panchla, Uluberiya, West Bengal, 711322
- Botanisk trädgård27 min med bil
- Victoria Memorial36 min med bil
- New Market37 min med bil
- Kolkata (CCU-Netaji Subhash Chandra Bose Intl.)67 min med bil
Rumsalternativ
Öppna alla foton för Premium tvåbäddsrum - 1 enkelsäng - icke-rökare - utsikt mot staden
Premium tvåbäddsrum - 1 enkelsäng - icke-rökare - utsikt mot staden
- 14 kvm
- Utsikt mot staden
- Sovplats för 2
- 1 enkelsäng
Öppna alla foton för Deluxe dubbelrum - 1 kingsize-säng - icke-rökare - utsikt mot staden
Deluxe dubbelrum - 1 kingsize-säng - icke-rökare - utsikt mot staden
- 11 kvm
- Utsikt mot staden
- Sovplats för 3
- 1 kingsize-säng
Om boendet
Hotel O.P.S
Hotell i Uluberiya med 2 restauranger och gratis frukost
Hotel O.P.S är ett hotell med 2 restauranger, 2 kaféer och en snackbar/deli. Här erbjuds gratis kontinental frukost såväl som gratis wi-fi i allmänna utrymmen, avgiftsfri parkering och gratis mottagning. Här erbjuds dessutom bland annat en takterrass, ett business-center (öppet dygnet runt) och ett konferenscenter.
Hotel O.P.S erbjuder 17 rum med värdeförvaringsskåp och gratis dagstidningar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll, städning sker dagligen och strykjärn/strykbräda finns på begäran.
Hotel O.P.S ligger 38,1 km från New Market och 39,7 km från Belur Math. Detta hotell med 17 rum har 2 restauranger, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.
Restaurangalternativ
Gratis kontinental frukost serveras dagligen mellan 07.00 och 10.00. Detta hotell har 2 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet, ladda med energi på deras 2 kaféer och mingla med andra gäster på en gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi. Till bekvämligheterna hör dessutom gratis dagstidningar, värdeförvaringsskåp och telefon.
På boendet
Gäster på Hotel O.P.S har tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och ett konferenscenter. Här erbjuds avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 3 per fordon enkel resa. Personalen i receptionen är tillgänglig dygnet runt och hjälper dig gärna med kemtvätt/tvättjänster, bagageförvaring samt bokning av guidade turer och biljetter. Här har gäster dessutom tillgång till business-service dygnet runt, gratis dagstidningar och tvättmöjligheter.
Bekvämligheter
- Gratis kontinental frukost
- Gratis wi-fi på rummet och i allmänna utrymmen
- Avgiftsfri parkering
- Restaurang
Det finns 2 restauranger och 2 kaféer, samt deli. Gratis frukost serveras dagligen och kostnadsfri mottagning med manager erbjuds varje kväll. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Det erbjuds ett business-center (öppet dygnet runt) på plats. Möteslokaler på detta hotell är 45 kvadratmeter och här finns konferenscenter. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Takterrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och picknickområde finns på Hotel O.P.S som passar dem som reser i arbetet. Det finns parkeringsplatser som är gratis.
Gäster kan äta gratis kontinental frukost dagligen från 07.00 till 10.00. Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.
Hotel O.P.S har 2 restauranger.
Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice dygnet runt.
Hotellbekvämligheter
Internet
- Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
- Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi
Parkering och transport
- Flygtransfer tur och retur dygnet runt på begäran mot en tilläggsavgift
- Avgiftsfri parkering på området
Mat och dryck
- Gratis kontinental frukost tillgänglig alla dagar 07.00–10.00
- 2 kaféer/fik
- 2 restauranger
- Gratis mottagning med hotellmanager varje dag
- Snackbar/deli
Familjevänligt
- Ljudisolerade rum
- Snackbar/deli
- Tvättmöjligheter
Bekvämligheter
- Bagageförvaring
- Gratis dagstidningar i lobbyn
- Reception öppen dygnet runt
- Tvättmöjligheter
Gästtjänster
- Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
- Kemtvätt/tvättservice
- Städning varje dag
- Uppbäddningsservice
Business-service
- Business-service dygnet runt
- Konferenscenter (45 kvadratmeter utrymme)
Utomhus
- Picknickområde
- Takterrass
Tillgänglighetsanpassning
- Hiss
Bekvämligheter på rummet
Sovrum
- Lakan tillhandahålls
- Mörkläggningsgardiner
Badrum
- Handdukar tillhandahålles
Mat och dryck
- Rumsservice dygnet runt
Mer
- Gratis dagstidningar varje dag
- Ljudisolerade rum
- Skrivbord
- Strykjärn/strykbräda på begäran
- Telefon
- Värdeförvaringsskåp
Regler
Incheckning
Checka in från: 12.00. Checka in fram till: 12.00.
Tidig incheckning i mån av tillgång
Sen incheckning i mån av tillgång
Minimiålder för incheckning - 18 år
Utcheckning
Utcheckning innan 12.00
Incheckningsinstruktioner
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Åtkomst till boendet
Bemannad reception
Husdjur
- Inga djur tillåtna
Barn och extrasängar
- Barn är välkomna.
Betalningstyper
Viktig information
Extra tillval
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
- Avgift för flygtransfer: INR 3 per fordon (enkel resa)
- Avgift för flygplatstransport per barn: INR 1 (upp till 7 år)
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Att hålla koll på
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort.
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Boendet kallas även
Hotel Hotel O.P.S Howrah
Howrah Hotel O.P.S Hotel
Hotel O.P.S Howrah
O.P.S Howrah
O.P.S
Hotel Hotel O.P.S
Hotel O.P.S Hotel
Hotel O.P.S Uluberiya
Hotel O.P.S Hotel Uluberiya