Restaurangalternativ
Komplett frukost är tillgänglig dagligen mellan 06.00 och 12.00 mot en avgift.
Rum
Varje lägenhet har ljudisolering och kök och erbjuder gott om plats med middagsplats. Här erbjuds dessutom bekvämligheter som gratis lokalsamtal, värdeförvaringsskåp och strykbräda.
På boendet
Gäster på Casa la Caridad apartment har bland annat tillgång till kaffe i allmänt utrymme, kyl i allmänt utrymme och expressutcheckning. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Personalen i receptionen är tillgänglig dygnet runt och hjälper dig gärna med förvaring av värdesaker, bokning av guidade turer och biljetter samt bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till en terrass, tvättmöjligheter och en tv i allmänt utrymme.
Det finns snackbar/deli på plats. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och kaffe i allmänt utrymme finns på Casa la Caridad apartment. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta lägenhetshotell med 3 stjärnor i Havana.
Avgiftsfri parkering , Parkering (begränsat antal platser)
Casa la Caridad apartment erbjuder 2 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och strykjärn/strykbräda. Rummen är individuellt möblerade och inredda. Rummen på detta lägenhetshotell med 3 stjärnor har kök med stor kyl/frys, spishäll, separat middagsplats och grytor/köksredskap. Badrummen har dusch. Boendet tillhandahåller skrivbord och telefon; gratis lokalsamtal ingår (restriktioner kan förekomma). Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta komplett frukost och 06.00 till 12.00.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 06.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 06.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Oljud utanför kan höras in på rummen.
Värden har inte angett om det finns någon kolmonoxidvarnare på boendet. Överväg att ta en bärbar varnare med dig på resan.
Värden har inte angett om det finns någon rökdetektor på boendet.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetalj: förbandslåda.
Boendet rengörs av städpersonal
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter. Oljud utanför kan höras in på rummen. För gästernas säkerhet finns det förbandslåda i alla rum. Boendet rengörs av städpersonal.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.