Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis frukostbuffé, som serveras dagligen mellan 06.00 och 10.00. Du kan äta gott på restaurangen eller beställa något att dricka på deras kafé.
Rum
Din 55-tumss smart-tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har regnduschar, hårtorkar och badrockar. Dessutom erbjuds bekvämligheter som minibarer, vattenkokare och värdeförvaringsskåp. Handdukarna byts på begäran
På boendet
SAS Hotel erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och business-service dygnet runt. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med kemtvätt eller tvättjänster samt besvara dina frågor under vistelsen. Här har gäster dessutom tillgång till en dator, tvättmöjligheter och bröllopstjänster.
Det finns restaurang och kafé på plats. Gratis frukost serveras dagligen. En dator finns på plats och wi-fi är gratis i allmänna utrymmen. Ett business-center (öppet dygnet runt) och 3 mötesrum erbjuds. SAS Hotel lockar med tvättmöjligheter och kemtvätt. Det är gratis att parkera.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
SAS Hotel erbjuder 44 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. 55-tums smart-tv med kabelkanaler. Badrummen har regndusch, badrockar, tofflor och hårtorkar. Detta hotell i Hafr Al Batin erbjuder sina gäster gratis wi-fi, med en hastighet på 50+ Mbps. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och strykjärn/strykbräda. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 06.00 till 10.00.
SAS Hotel har en restaurang.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster ombeds att förse boendet med en kopia av sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster ombeds att förse boendet med sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en privat värd som inte driver en professionell verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.