Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en tv. Badrummen har hårtorkar, tofflor och bidéer. Dessutom ingår värdeförvaringsskåp.
På boendet
Gäster på Washigatake Kogen Hotel Rainbow erbjuds tillgång till ski-in/ski-out, karaoke och gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Om du kör har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med tillgång till värdeskåp och ge lokala restaurangtips. Detta hotell med möjlighet till skidåkning har dessutom ett mötesrum och en presentbutik.
Som gäst på Washigatake Kogen Hotel Rainbow har du tillgång till direktanslutning till skidbacke, presentbutik/tidningskiosk och skidförvaring. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Washigatake Kogen Hotel Rainbow lockar med karaoke, shopping och hiss. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Gujo.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Washigatake Kogen Hotel Rainbow erbjuder 52 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och tofflor. Detta hotell i Gujo erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Badrummen har bidéer och hårtorkar. Städning sker dagligen.
Detta hotell har bland annat direktanslutning till skidbacke.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
På detta badhus/ onsen finns inomhusbad och japanska badrockar (yukata). Här har de separata områden för män och kvinnor.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 23.00. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 23.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Frukost är endast tillgänglig på begäran och kan inte begäras efter incheckning.
Gäster som bokar halvpension måste checka in före 19.00 för att kunna äta middag på boendet.
Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 23.00.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 23.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.