Restaurangalternativ
Gäster serveras frukostbuffé dagligen mot en avgift.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi och en platt-tv med kabelkanaler. Här kan du varva ned med regndusch. Pentry, kylskåp och mikrovågsugn är också tillgängliga.
På boendet
Haus Mobene - Hotel Garni erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, gratis dagstidningar och en terrass. Parkering är tillgänglig för EUR 20 per natt. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bagageförvaring, bokning av guidade turer och biljetter och förvaring av värdesaker. Här har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter och en trädgård.
Haus Mobene - Hotel Garni lockar med en terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Haus Mobene - Hotel Garni lockar med gratis dagstidningar i lobbyn, tvättmöjligheter och kemtvätt. Ett begränsat antal parkeringsplatser finns tillgängliga mot en avgift, enligt principen först till kvarn.Detta hotell i Graz har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (tilläggsavgift) , Avgiftsfri parkering i närheten , Parkering utanför anläggningen, bokning krävs
Haus Mobene - Hotel Garni erbjuder 14 rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Platt-tv med kabelkanaler. Rummen på detta hotell med 3 stjärnor har pentry med kylskåp, mikrovågsugn, grytor/köksredskap och kaffe- och tebryggare. Badrummen har dusch med regndusch. Detta hotell i Graz erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och gratis dagstidningar finns. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen avnjuta en frukostbuffé.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 19.00. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 19.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 19.00.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 19.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.