Restaurangalternativ
Gratis frukostbuffé serveras på vardagar mellan 06.30 och 10.00 och på helger mellan 07.30 och 10.30. Hotellet har en restaurang där du kan äta något gott.
Rum
Din 31-tumss platt-tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Här finns dessutom bekvämligheter som gratis toalettartiklar som standard. Handdukarna byts på begäran
På boendet
Gäster på Barken Viking by Dialog Hotels har tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och ett konferenscenter. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker, kemtvätt/tvättjänster och bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till business-service, kaffe/te i allmänt utrymme och expressincheckning.
Följande anläggningar är stängda efter årstid varje år från 1 september till 31 december:
Det finns restaurang och snackbar/deli på plats. Du har att välja på 2 barer/lounger när du känner för en drink. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Business-service och 4 mötesrum erbjuds. Takterrass, flerspråkig personal och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Barken Viking by Dialog Hotels. Detta hotell i Göteborg har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Barken Viking by Dialog Hotels erbjuder 36 rum med gratis toalettartiklar. 31-tums platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch. Detta hotell i Göteborg erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Strykjärn/strykbräda, hårtork och byte av handdukar kan fås på begäran.
Gäster serveras gratis frukostbuffé på vardagar mellan 06.30 och 10.00 och på helger mellan 07.30 och 10.30.
Barken Viking by Dialog Hotels har en restaurang.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 21.00. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 21.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och portkod. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 21.00.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 21.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och portkod. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Oljud utanför kan höras in på rummen.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
Ett kreditkort för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Det finns ingen parkering på området. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. Oljud utanför kan höras in på rummen.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.