Restaurangalternativ
Hotellet har en restaurang, Restaurant, där du kan avnjuta en utsökt måltid under vistelsen. Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice dygnet runt. Frukost enligt egen beställning är tillgänglig dagligen mellan 08.00 och 10.00 mot en avgift.
Rum
Här erbjuds gäster en platt-tv med kabelkanaler. Samtliga sängar har egyptiska bomullslakan och i badrummen finns regnduschar och gratis toalettartiklar. Till bekvämligheterna hör dessutom gratis lokalsamtal, takfläktar och garderob. Ingen städning
På boendet
Gäster på Bagori Resort har tillgång till tvättmöjligheter, en trädgård och ett picknickområde. Här erbjuds avgiftsfri parkering för den som kör. Den vänliga personalen erbjuder receptionstjänster under begränsade tider, och kan ge dig information om närområdet.
Det finns restaurang på plats. Bagori Resort lockar med trädgård, picknickområde och tvättmöjligheter. Det är gratis att parkera.Detta hotell i Golaghat har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Avgiftsfri parkering
Bagori Resort erbjuder 40 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten och gratis toalettartiklar. Sängarna har egyptiska bomullslakan och sängtillbehör av högsta kvalitet. Platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch med regndusch. Boendet tillhandahåller telefon; gratis lokalsamtal ingår (restriktioner kan förekomma). Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost enligt egen beställning och 08.00 till 10.00.
Restaurant - restaurang på platsen.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 21.00. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 21.00.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort, mobilbetalning och kontanter.
Alternativ för mobilbetalning inkluderar: Google Pay, Paytm, PhonePe och Amazon Pay
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort, kontanter, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning och mobilbetalning.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.