Restaurangalternativ
Gratis kontinental frukost ingår under din vistelse och serveras dagligen mellan 07.00 och 10.00. Du kan utforska hotellet och mingla i deras bar eller äta något gott på restaurangen. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och tofflor. Till bekvämligheterna hör dessutom kylskåp, minibarer och kaffebryggare. Ingen städning
På boendet
På Hotel Kalemi 2 har gäster tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och expressincheckning. Här erbjuds avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för EUR 110 per fordon enkel resa. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, bagageförvaring samt bokning av guidade turer och biljetter. Här finns dessutom expressutcheckning, en terrass och tvättmöjligheter.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost serveras dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Takterrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på Hotel Kalemi 2 som passar dem som reser i arbetet. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Det är gratis att parkera. Detta hotell i Gjirokastër har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hotel Kalemi 2 erbjuder 16 luftkonditionerade rum med minibar och kaffe- och tebryggare. Platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har tofflor, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 250+ Mbps (passar för 3–5 personer eller upp till 10 enheter)). Skrivbord och telefon finns.
Gäster kan äta gratis kontinental frukost dagligen från 07.00 till 10.00.
Hotel Kalemi 2 har en restaurang.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 00.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Hotel Kalemi 2 erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 00.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar.
Boendet accepterar kreditkort.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort.
Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.