Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Hotel Kalemi 2 ligger nära Historic Centres of Berat and Gjirokastra och en kort promenad från Ismail Kadare's House. Detta hotell med 3 stjärnor har 16 rum och ståtar med gratis wi-fi på rummet, avgiftsfri parkering och en takterrass.

Restaurangalternativ

Gratis kontinental frukost ingår under din vistelse och serveras dagligen mellan 07.00 och 10.00. Du kan utforska hotellet och mingla i deras bar eller äta något gott på restaurangen. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet.

Rum

Gäster erbjuds gratis wi-fi och en platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och tofflor. Till bekvämligheterna hör dessutom kylskåp, minibarer och kaffebryggare. Ingen städning

På boendet

På Hotel Kalemi 2 har gäster tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och expressincheckning. Här erbjuds avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för EUR 110 per fordon enkel resa. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, bagageförvaring samt bokning av guidade turer och biljetter. Här finns dessutom expressutcheckning, en terrass och tvättmöjligheter.

  • Free continental breakfast
  • Free WiFi in rooms (speed: 250+ Mbps (good for 3–5 people or up to 10 devices)) and in public areas
  • Free parking
  • Onsite dining
  • Trippelrum

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 3 max

    Economy tvåbäddsrum

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 3 max

    Deluxe dubbelrum - balkong

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 3 max

    Dubbelrum

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 2 max

    Tvåbäddsrum

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 3 max

    Juniorsvit

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 4 max

    På hotellet

    Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost serveras dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Takterrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på Hotel Kalemi 2 som passar dem som reser i arbetet. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Det är gratis att parkera. Detta hotell i Gjirokastër har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 16 rum
    • Gratis kontinental frukost
    • Takterrass
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Expressincheckning
    • Expressutcheckning
    • Bagageförvaring
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Trädgård
    • Rökning förbjuden
    • Bar/lounge
    • Restaurang

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Ljudisolerade rum
    • Tvättmöjligheter
    • Kylskåp

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Transport till och från boendet: Transport till/från flygplatsen
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Hotel Kalemi 2 erbjuder 16 luftkonditionerade rum med minibar och kaffe- och tebryggare. Platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har tofflor, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 250+ Mbps (passar för 3–5 personer eller upp till 10 enheter)). Skrivbord och telefon finns.

    • Minibar
    • Rumsservice dygnet runt
    • Platt-tv
    • Satellit-tv
    • Kylskåp
    • Kaffe- och tebryggare
    • Hårtork
    • Tofflor
    • Gratis toalettartiklar
    • Telefon
    • Strykjärn/strykbräda kan önskas
    • Skrivbord
    • Ljudisolering
    • Luftkonditionering
    • Angränsande badrum

    Mat och dryck

    Gäster kan äta gratis kontinental frukost dagligen från 07.00 till 10.00.

    Hotel Kalemi 2 har en restaurang.

    Boendet har rumsservice dygnet runt.

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad parkering

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 12.00
    • Incheckningstiden slutar 00.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 00.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Hotel Kalemi 2 erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 00.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.

    Husdjur

    • Husdjur tillåts utan avgift
    • Begränsningar gäller
    • Hör av dig till boendet med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer information

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.

    Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar.

    Boendet accepterar kreditkort.

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort.

    Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.

    • Gästboende förseglas inte efter städning
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Husdjur tillåtna (inga avgifter)
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Ingen skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Boendet följer inga officiella saneringsregler
    • Bemannad reception
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Ingen hiss
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är inte tillgängliga
    • Ingen tidslucka mellan vistelser

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för flygtransfer: EUR 110 per fordon (enkel resa)

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Kontakta boendet med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att ordna för ditt husdjur.
    url importing http://www.mrjet.se/Gjirokastër-Hotels-Hotel-Kalemi-2.h13268924-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Gjirokastër-Hotels-Hotel-Kalemi-2.h13268924-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspException: Problem accessing the absolute URL "http://www.mrjet.se/Gjirokastër-Hotels-Hotel-Kalemi-2.h13268924-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&". java.io.IOException: Server returned HTTP response code: 400 for URL: http://www.mrjet.se/Gjirokastër-Hotels-Hotel-Kalemi-2.h13268924-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&