Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis frukostbuffé, som serveras dagligen mellan 07.30 och 10.30. Boendet har en restaurang som passar utmärkt för en rofylld måltid.
Rum
Alla 8 rum på Hotel Villa Calliope är luftkonditionerade och erbjuder bekvämligheter som minibar, värdeförvaringsskåp och telefoner. Din platt-tv har digitalkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och i badrummen finns hårtorkar och gratis toalettartiklar. Samtliga rum erbjuder dessutom skrivbord.
På boendet
Hotel Villa Calliope erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, en terrass och tvättmöjligheter. För den som kör bil erbjuds avgiftsfri parkering i närheten. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter, kemtvätt/tvättjänster och förvaring av värdesaker.
Det finns restaurang på plats. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och tvättmöjligheter finns på Hotel Villa Calliope. Detta boende i Gioia Tauro tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering i närheten
Hotel Villa Calliope erbjuder 8 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Sängarna har sängtillbehör av högsta kvalitet. Platt-tv med digitalkanaler. Badrummen har badkar eller dusch, bidéer, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.30 till 10.30.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på lokala och internationella rätter och endast serverar middag. Bokning krävs.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 06.00 till 23.00. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 23.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Gäster med speciella behov och matallergier bör kontakta boendet i förväg.
Gäster som har halvpension måste boka måltider i förväg.
Receptionen har öppet varje dag från 06.00 till 23.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 23.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar och extrasängar.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar och extrasängar. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.