Restaurangalternativ
Engelsk frukost är tillgänglig dagligen mellan 07.00 och 10.00 mot en avgift. Restaurangen passar utmärkt om du vill äta något gott.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi. Kylskåp, kaffebryggare och skrivbord är också tillgängliga.
På boendet
Gäster på Calvary Guest House har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, en terrass och en trädgård. Gäster har tillgång till avgiftsfri parkering, samt gratis flygtransfer (tillgänglig på begäran). Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter och ge lokala restaurangtips.
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Flygtransfer tur/retur är gratis (tillgänglig på begäran). En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på Calvary Guest House. Det är gratis att parkera.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta pensionat med 3 stjärnor i Ghanzi.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Calvary Guest House erbjuder 10 luftkonditionerade rum med gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Kylskåp och kaffe- och tebryggare finns på rummet. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta engelsk frukost och 07.00 till 10.00.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på lokala och internationella rätter och serverar frukost, lunch och middag.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats och måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 18.00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 18.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Calvary Guest House erbjuder transfer från flygplats. Innan du reser kan du kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 18.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 18.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.