Restaurangalternativ
Gratis frukostbuffé serveras dagligen mellan 07.30 och 10.00. Du kan beställa mat från rumsservice eller koppla av med en drink i deras bar.
Rum
Din 32-tumss smart-tv har digitalkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Gäster sover gott i sängar med memory foam-madrasser, och i badrummen finns hårtorkar och gratis toalettartiklar. Minibarer, gratis lokalsamtal och värdeförvaringsskåp erbjuds dessutom.
På boendet
Gäster på Rosary Garden har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, expressutcheckning och en bankomat. Parkering är tillgänglig för EUR 9 per dag. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, förvaring av värdesaker och bagageförvaring. LOCALIZE
Det finns snackbar/deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Flerspråkig personal, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och conciergetjänster finns på Rosary Garden med familjevänlig profil. Det finns tillgängliga parkeringsplatser mot en avgift. Detta hotell i Florens har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (tilläggsavgift)
Rosary Garden erbjuder 14 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Rummen är individuellt möblerade och inredda. Sängarna har memory foam-madrasser. 32-tums smart-tv med digitalkanaler. Badrummen har dusch, bidéer, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Boendet tillhandahåller skrivbord och gratis lokalsamtal (restriktioner kan förekomma). Dessutom har rummen gratis flaskvatten och mörkläggningsgardiner. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.30 till 10.00.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.30 till 20.30. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online för boendet via en säker länk. Om du planerar att ankomma efter 20.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner och instruktioner för låsbox. Receptionen är bemannad under begränsade tider. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Kontakta boendet i förväg med hjälp av telefonnumret i bokningsbekräftelsen om du beräknar anlända efter öppettiderna.
Frukost måste bokas före ankomst. Frukost serveras i gästrummen.
Receptionen har öppet varje dag från 07.30 till 20.30.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online via en säker länk. Gäster som anländer efter 20.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och instruktioner för låsbox. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
För gästernas säkerhet finns det rökdetektor i alla rum.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Det här boendet har tilldelats sin officiella stjärngradering av the local rating authority.