Hotel Aravali Inn & Banquet Hall

3.0-stjärnigt boende

Fotogalleri för Hotel Aravali Inn & Banquet Hall

Hall
Exteriör
Restaurang
1 sovrum, egyptiska bomullslakan och sängtillbehör av högsta kvalitet
Interiör

Populära bekvämligheter

  • Frukost ingår
  • Reception dygnet runt
  • Tvättservice
  • Städning
  • Parkering ingår
  • Restaurang

Utforska området

Map
Suraj Kund Badkhal Rd, Anangpur Village, Faridabad, Haryana, 121003
  • Badhkalsjön
  • Mohan Cooperative Industrial Estate
    ‪5 min med bil‬
  • Crown Plaza
    ‪10 min med bil‬
  • Delhi (DEL-Indira Gandhi Intl.)
    ‪32 min med bil‬

Rumsalternativ

Superior dubbelrum

  • 22 kvm
  • Sovplats för 2
  • 1 kingsize-säng

Dubbelrum

  • 19 kvm
  • Sovplats för 2
  • 1 kingsize-säng

Liknande boenden

Om boendet

Hotel Aravali Inn & Banquet Hall

Hotell i Faridabad med gratis frukost och gratis parkeringsservice
Detta hotell är en rökfri anläggning som erbjuder gäster en restaurang, tvättmöjligheter och dygnet runt-öppen reception. Dessutom erbjuds gratis kontinental frukost och gratis parkeringsservice. Gäster får även tillgång till bekvämligheter som expressincheckning.
Hotel Aravali Inn & Banquet Hall erbjuder 51 rum med tofflor och mörkläggningsgardiner. Rummen har separat sittutrymme. Sängarna har memory foam-madrasser samt egyptiska bomullslakan och sängtillbehör av högsta kvalitet. Skrivbord och skrivbordsstolar finns. Badrummen har badkar eller dusch. Spjälsängar (avgift tillkommer) finns på begäran. Städning sker dagligen.
Hotel Aravali Inn & Banquet Hall ligger 4,3 km från Mohan Cooperative Industrial Estate och mindre än tio minuters bilfärd från Dr. Karni Singh Shooting Range. Detta hotell med 3 stjärnor har 51 rum och ståtar med gratis frukost och en restaurang, samt gratis parkeringsservice.
Restaurangalternativ
Börja dagen med en gratis kontinental frukost. Hotellet har en restaurang där du kan äta något gott.
Rum
Badrummen har tofflor, och gäster sover gott i sängar med memory foam-madrasser och egyptiska bomullslakan. Dessutom erbjuds bekvämligheter som sittutrymmen, skrivbord och garderob.
På boendet
Hotel Aravali Inn & Banquet Hall erbjuder expressincheckning, tvättmöjligheter och lokal matleveranstjänst. Om du kör har du tillgång till gratis parkeringsservice. Personalen i receptionen kan hjälpa dig dygnet runt med dina önskemål.
Bekvämligheter
  • Gratis kontinental frukost
  • Gratis parkeringsservice och parkering
  • Restaurang
  • Tvättmöjligheter
Det finns restaurang på plats. Det serveras gratis frukost. Hotel Aravali Inn & Banquet Hall lockar med tvättmöjligheter, expressincheckning och hiss. Parkering och parkeringsservice är gratis.Du får tillgång till utomhuspool på ett partnerboende.

Detta hotell i Faridabad har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

Gäster kan äta gratis kontinental frukost.
Hotel Aravali Inn & Banquet Hall har en restaurang.

Språk

Engelska och hindi

Hotellbekvämligheter

Parkering och transport

  • Avgiftsfri parkering på området
  • Avgiftsfri parkeringsservice på området
  • Tillgänglighetsanpassad parkering och minibussparkering finns tillgängliga
  • Parkeringsalternativen på området omfattar ett garage

Mat och dryck

  • Gratis kontinental frukost
  • En restaurang

Att göra

  • Utomhuspool (gäståtkomst)

Familjevänligt

  • Ljudisolerade rum
  • Spjälsäng (tilläggsavgift)
  • Tillgång till utomhuspool i närheten
  • Tvättmöjligheter

Bekvämligheter

  • Reception öppen dygnet runt
  • Tvättmöjligheter

Gästtjänster

  • Städning varje dag

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • 1 tillgänglighetsanpassad parkeringsplats
  • Hiss (91 centimeter bred dörr)
  • Ledstänger i trappor (122 centimeter höga)
  • Rullstolsanpassning
  • Tillgänglighetsanpassad gång till hiss
  • Tillgänglighetsanpassad parkering
  • Tillgänglighetsanpassad registreringsdisk (91 centimeter hög)
  • Tillgänglighetsanpassad skåpbilsparkering
  • Tillgänglighetsanpassad transfer
  • Tillgänglighetsanpassat (kan finnas begränsningar)

Mer

  • Rökfritt boende

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Egyptiska bomullslakan
  • Memory foam-madrass
  • Mörkläggningsgardiner
  • Spjälsäng (tilläggsavgift)

Badrum

  • Badkar eller dusch
  • Handdukar tillhandahålles
  • Tofflor

Mat och dryck

  • Matleveranstjänst
  • Restaurangguider

Mer

  • Kontorsstol
  • Ljudisolerade rum
  • Mobilnyckel
  • Separat sittutrymme
  • Skrivbord

Regler

Incheckning

Checka in från: 12.00. Checka in fram till: 21.00.
Tidig incheckning i mån av tillgång
Avgift för tidig incheckning: INR 289
Snabb incheckning tillgänglig

Utcheckning

Utcheckning innan 11.00

Incheckningsinstruktioner

Enligt det här boendets policy accepteras endast bokningar från invånare eller bosatta i Indien
Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt.
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att registrera sig på boendet. PAN-kort godtages inte som legitimation.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

  • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på Hotel Aravali Inn & Banquet Hall

Barn och extrasängar

  • Barn är välkomna.
  • Extrasängar finns inte tillgängliga.
  • Spjälsängar finns att hyra för INR 500 per dag.

Viktig information

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

  • Avgift för tidig incheckning: INR 289 (endast i mån av tillgång)
  • Spjälsäng (babysäng): INR 500 per dag

Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Enligt det här boendets policy accepteras endast bokningar från invånare eller bosatta i Indien. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.

Bra att veta

  • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
  • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.

Boendet kallas även

Townhouse 138 Anangpur
Aravali Inn & Banquet Hall
OYO Townhouse 138 Anangpur
Hotel Aravali Inn & Banquet Hall Hotel
Hotel Aravali Inn & Banquet Hall Faridabad
Hotel Aravali Inn & Banquet Hall Hotel Faridabad