Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Hotel Grand Dhillon ligger 2,6 km från Bhilai Institute of Technology Durg och mindre än tio minuters bilfärd från Maitri Bagh. Detta hotell med 4 stjärnor har 39 rum och ståtar med gratis wi-fi på rummet, gratis parkeringsservice och gratis flygtransfer.

Restaurangalternativ

Gäster kan välja bland 3 restauranger, som THE SEVENTH FLOOR, där man specialiserar sig på östeuropeiska köket. Du kan beställa mat från rumsservice dygnet runt, ta en drink på deras bar eller kafé och mingla med andra gäster på en gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag.

Rum

En 42-tumss LED-tv står för underhållningen, och gäster kan hålla sig uppkopplade med gratis wi-fi. Samtliga sängar med Select Comfort-madrasser har egyptiska bomullslakan och i badrummen finns hårtorkar och gratis toalettartiklar. Tvättmaskin/torktumlare, eldstad och middagsplatser erbjuds dessutom.

På boendet

På Hotel Grand Dhillon har gäster tillgång till ett gym, en takterrass och gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Här har du tillgång till gratis parkeringsservice och parkering, och för den som inte kör erbjuds gratis flygtransfer (tillgänglig på begäran). Personalen i receptionen kan hjälpa dig dygnet runt med dina önskemål. Detta hotell vid stranden har dessutom mötesrum, ett konferenscenter och business-service.

  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free valet and self parking
  • Onsite dining
  • Free airport shuttle
  • Grand dubbelrum - 1 kingsize-säng - utsikt mot staden

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 2 max

    Executive-rum - 1 sovrum - utsikt mot staden

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 2 max

    Executive-rum

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 2 max

    På hotellet

    Det finns 3 restauranger och deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Bekvämligheter för affärsresenärer som business-service och mötesrum erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 46 kvadratmeter och här finns konferenscenter. Gym, takterrass och kaffe i allmänt utrymme finns på Hotel Grand Dhillon som passar dem som reser i arbetet. Flygtransfer tur/retur är gratis (tillgänglig på begäran). Parkering och parkeringsservice är gratis. Detta hotell i Durg har 4 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 39 rum
    • 3 restauranger
    • Mötesrum
    • 500 kvadratfot
    • 46 kvadratmeter
    • Gratis mottagning med manager
    • Snackbar/deli
    • Takterrass
    • Konferenscenter
    • Business-service
    • Kaffe i allmänt utrymme
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Hiss
    • Rökning förbjuden
    • Bar/lounge

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Ljudisolerade rum
    • Snackbar/deli
    • Separat middagsplats
    • Tvättmaskinorktumlare

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkeringsservice

    Transport

    • Tågstation: Bhilai Nagar Station (1,8 km)
    • Transport till och från boendet: Gratis flygplatstransfer
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkeringsservice och parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Hotel Grand Dhillon har 39 rum som har ingång från loftgång samt eldstad och tvättmaskin/torktumlare. Dessa individuellt möblerade rum har separat middagsplats. Sängarna har Select Comfort-madrasser samt egyptiska bomullslakan och sängtillbehör av högsta kvalitet. LED-tv finns på rummen. Badrummen har dusch, tofflor, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Detta hotell i Durg erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Boendet tillhandahåller skrivbord och gratis dagstidningar, samt telefon; gratis lokalsamtal ingår (restriktioner kan förekomma). Dessutom har rummen värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll, städning sker dagligen och strykjärn/strykbräda finns på begäran.

    • Eldstad
    • Tvättmaskin/torktumlare
    • Middagsplats
    • Select Comfort-madrasser
    • Rumsservice dygnet runt
    • LED-tv
    • Premiumkanaler
    • Kaffe- och tebryggare
    • Egyptiska bomullslakan
    • Dusch
    • Daglig städning
    • Uppbäddningsservice
    • Gratis dagstidningar
    • Gratis lokalsamtal
    • Hårtork
    • Värdeförvaringsskåp
    • Tofflor
    • Gratis toalettartiklar
    • Telefon
    • Strykjärn/strykbräda kan önskas
    • Skrivbord
    • Mörkläggningsgardiner
    • Ljudisolering
    • Ingång från loftgång
    • Klimatreglerad luftkonditionering
    • Takfläkt
    • Angränsande badrum
    • Unika möbler
    • Rullstolsanpassat
    • Garderob

    Mat och dryck

    Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.

    THE SEVENTH FLOOR - restaurang som specialiserar sig på östeuropeiska köket.

    FUSION - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi. Öppet alla dagar

    MAPLE - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi. Öppet alla dagar

    Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice dygnet runt.

    Aktiviteter i närheten

    Detta hotell har bland annat gym.

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 12.30
    • Incheckningstiden slutar 11.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 15

    Incheckningsinstruktioner:

    Gäster måste resa via flygtransfer till boendet och måste kontakta boendet minst 24 timmar före avresa med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster erbjuds transport från flygplats och måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster ombeds att förse boendet med en kopia av sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.

    Om du planerar att ankomma efter 05.30 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Vid incheckning måste gäster uppvisa antingen ett negativt covid-19-testresultat eller bevis om fullständig vaccination mot covid-19. Kravet om negativt covid-19-testresultat gäller för samtliga gäster från 18 år, och testet måste ha utförts högst 48 timmar före incheckning. Kravet om vaccinationsbevis mot covid-19 gäller för samtliga gäster från 18 år; gäster måste ha genomgått fullständig vaccination minst 5 dagar före incheckning.

    För att ta sig till boendet behöver gäster transfer via flygtransfer. Transfer måste arrangeras med boendet minst 24 timmar i förväg, med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Hotel Grand Dhillon erbjuder transfer från flygplats. Innan du reser kan du kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster ombeds att förse boendet med sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.

    Gäster som anländer efter 05.30 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11.30

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns att hyra för INR 1500.0 per dag.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Inga djur tillåtna

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort.

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Oljud utanför kan höras in på rummen.

    På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kreditkort. Oljud utanför kan höras in på rummen. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Vid incheckning måste gäster antingen uppvisa covid-19-test med negativt testresultat eller bevis på fullständig vaccination mot covid-19. Kravet på negativt covid-19-testresultat gäller samtliga gäster från 18 års ålder. Testet måste ha utförts högst 48 timmar före incheckning. Krav på bevis på vaccinering mot covid-19 gäller samtliga gäster från 18 års ålder; gäster måste ha fått fullständig vaccinering minst 5 dagar före incheckning.

    • Ljudisolerade rum kan ej garanteras
    • Gäster måste uppvisa hälsodokumentation
    • Gäster måste uppvisa ett negativt covid-19-testresultat
    • Gäster måste uppvisa bevis på covid-19-vaccinering
    • Negativt covid-19-testresultat måste ha utfärdats inom en specifik period före incheckning: 48 timmar
    • Krav på minimiålder för negativt covid-19-testresultat: 18
    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Krav på minimiålder för bevis på covid-19-vaccinering: 18
    • Covid-19-vaccin måste ha administrerats ett minsta antal dagar före incheckning: 5
    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är tillgänglig
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet följer Operational Recommendations for Hotels (FHRAI – Indien) saneringsregler
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Säkerhetssystem
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Gäster måste tillhandahålla en kopia av ett statligt utfärdat foto-ID i förväg
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Bemannad reception
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för tidig incheckning: 50 procent av rumspriset (i mån av tillgänglighet)
    • Avgift för sen incheckning: 50 % av rumspris för incheckning mellan 06.00 och 11.00
    • Avgift för extrasäng: INR 1500.0 per dag

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    url importing http://www.mrjet.se/Durg-Hotels-Hotel-Grand-Dhillon.h30014137-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Durg-Hotels-Hotel-Grand-Dhillon.h30014137-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Durg-Hotels-Hotel-Grand-Dhillon.h30014137-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&