The Argyll Hotel

3.0-stjärnigt boende
dina nuvarande månader är December 2024 och January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalleri för The Argyll Hotel

Boendets fasad
Bar (på boendet)
Executive dubbelrum | Värdeförvaringsskåp på rummet, skrivbord och strykjärn/strykbräda
Boendets fasad
Lobbylounge

Recensioner

7,6 av 10,

Bra

Populära bekvämligheter

  • Bar
    Bar
  • Rumsservice
    Rumsservice
  • Tvättservice
    Tvättservice
  • Frukost tillgänglig
    Frukost tillgänglig
  • Städning
    Städning
  • Gratis wi-fi
    Gratis wi-fi
Priset är 1 045 kr
inklusive skatter och avgifter
2 dec. – 3 dec.

Utforska området

Map
Argyll Street, Dunoon, Scotland, PA23 7NE
  • The Queens Hall
    2 min till fots
  • Dunoon Ferry Terminal
    4 min till fots
  • Castle House Museum
    4 min till fots
  • Glasgow (GLA-Glasgow Intl.)
    60 min med bil

Rumsalternativ

Executive dubbelrum

  • 30 kvm
  • Sovplats för 2
  • 1 dubbelsäng

Exklusivt dubbelrum

  • 22 kvm
  • Sovplats för 2
  • 1 dubbelsäng

Dubbelrum

  • 22 kvm
  • Sovplats för 3
  • 1 dubbelsäng

Familjerum

  • 37 kvm
  • Sovplats för 3
  • 1 dubbelsäng och 1 enkelsäng

Executive dubbelrum

  • 22 kvm
  • Sovplats för 2
  • 1 dubbelsäng

Premier tvåbäddsrum

  • 22 kvm
  • Sovplats för 2
  • 2 enkelsängar

Tvåbäddsrum

  • 22 kvm
  • Sovplats för 2
  • 2 enkelsängar

Enkelrum

  • 22 kvm
  • Sovplats för 1
  • 1 enkelsäng

Executive dubbelrum

  • 22 kvm
  • Sovplats för 2
  • 1 dubbelsäng

Premier dubbelrum

  • 22 kvm
  • Sovplats för 2
  • 1 dubbelsäng

Om boendet

The Argyll Hotel

Hotell i Dunoon med 3 restauranger och bar
Detta hotell är en rökfri anläggning som erbjuder gäster 3 restauranger, en bar/lounge och en snackbar/deli. Här ingår wi-fi i allmänna utrymmen. Gäster får även tillgång till bekvämligheter som kemtvätt, tvättmöjligheter och bröllopstjänster.
The Argyll Hotel erbjuder 33 rum med värdeförvaringsskåp och kaffe- och tebryggare. Platt-tv finns på rummen. Badrummen har dusch.

Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning sker dagligen.

The Argyll Hotel ligger nära The Queens Hall och en kort promenad från Dunoon Ferry Terminal. Detta hotell med 3 stjärnor har 33 rum och ståtar med 3 restauranger, en bar/lounge och gratis wi-fi på rummet.
Restaurangalternativ
Detta hotell har 3 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller släck törsten på boendets bar. Mot en avgift serveras en kontinental frukost på vardagar mellan 07.30 och 09.30 och på helger mellan 08.00 och 10.00.
Rum
Gäster har tillgång till en platt-tv och håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Kaffebryggare, värdeförvaringsskåp och telefon är också tillgängliga.
På boendet
Gäster på The Argyll Hotel har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och en terrass. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bagageförvaring samt kemtvätt/tvättjänster. Här har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter, bröllopstjänster och bankettsal.
Bekvämligheter
  • Gratis wi-fi på rummet och i allmänna utrymmen
  • Restaurang
  • Tvättmöjligheter
Det finns 3 restauranger och deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. The Argyll Hotel lockar med en terrass, picknickområde och tvättmöjligheter.

Detta hotell i Dunoon har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

För en kostnad kan gäster njuta av en kontinental frukost på vardagar mellan 07.30 och 09.30 och på helger mellan 08.00 och 10.00.
På The Argyll Hotel finns 3 restauranger som serverar lunch och middag.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).

Språk

Engelska

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Ingen parkering på området

Mat och dryck

  • Kontinental frukost tillgänglig mot en avgift 07.30–09.30 på vardagar och 08.00–10.00 på helger, GBP 7,95 per person
  • 3 restauranger
  • En bar/lounge
  • Snackbar/deli

Restauranger på området

  • Clyde Suite Restaurant
  • Rio Ristorante

Familjevänligt

  • Snackbar/deli
  • Tvättmöjligheter

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Reception öppen under begränsade tider
  • Tvättmöjligheter

Gästtjänster

  • Bröllopstjänster
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Städning varje dag

Business-service

  • Mötesrum

Utomhus

  • Picknickområde
  • Terrass

Tillgänglighetsanpassning

  • Hiss

Mer

  • Bankettsal
  • Rökfritt boende

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Lakan tillhandahålls

Badrum

  • Dusch
  • Handdukar tillhandahålles
  • Privat badrum

Underhållning

  • Platt-TV

Mat och dryck

  • Begränsad rumsservice
  • Elektrisk vattenkokare
  • Te-/kaffebryggare

Mer

  • Skrivbord
  • Strykjärn/strykbräda
  • Telefon
  • Värdeförvaringsskåp
  • Värme

Regler

Incheckning

Checka in från: 14.00. Checka in fram till: 22.00.
Sen incheckning i mån av tillgång
Minimiålder för incheckning - 18 år

Utcheckning

Utcheckning innan 11.00

Incheckningsinstruktioner

Receptionen är öppen alla dagar 09.00–22.00.
Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Om du planerar att ankomma efter 20.00 ska du kontakta boendet i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

Åtkomst till boendet

Reception (begränsade öppettider)

Husdjur

  • Inga djur tillåtna

Barn och extrasängar

  • Barn är välkomna.

Betalningstyper

Viktig information

Avgifter

Gäster ska betala följande avgifter på boendet:

  • Deposition: GBP 50.0 per vistelse

Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

  • Avgift för kontinental frukost: GBP 7.95 per person (ungefärligt pris)

Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Receptionen har öppet varje dag från 09.00 till 22.00.
Gäster som anländer efter 20.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

Boendet kallas även

Argyll Hotel Dunoon
The Argyll Hotel Hotel
The Argyll Hotel Dunoon
The Argyll Hotel Hotel Dunoon
Hotel Argyll
Argyll Dunoon
Argyll Hotel Dunoon Scotland