Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

The Adamson Hotel ligger i Crossford, en kort promenad från Dunfermline Golf Club och mindre än två kilometer från Pittencrieff Park. Detta hotell med 3 stjärnor har 39 rum och välkomnar gäster med en restaurang, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.

Restaurangalternativ

Frukost att ta med är tillgänglig dagligen mellan 07.00 och 09.30 mot en avgift. Hotellet har en restaurang som passar utmärkt för en rofylld måltid.

Rum

Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 32-tumss platt-tv med digitalkanaler. Badrummen har hårtorkar och gratis toalettartiklar. Bekvämligheter som kaffebryggare och skrivbord erbjuds dessutom.

På boendet

The Adamson Hotel erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, ett mötesrum och en terrass. Kör du bil har du tillgång till avgiftsfri parkering. Den vänliga personalen kan erbjuda kemtvätt/tvättjänster och bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter, ett picknickområde och bankettsal.

  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free parking
  • Onsite dining
  • Laundry facilities
  • Standard dubbelrum

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Familjesvit

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 5 max

    Standard enkelrum

    Antal bäddar 1 enkelsäng Maxbeläggning 1 max

    Standard tvåbäddsrum

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 2 max

    Familjerum

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 4 max

    Executive dubbelrum

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Renoveringar och stängningar

    Följande faciliteter är stängda under julafton, juldagen och nyårsdagen:

    • Restaurang
    • Tvättmöjligheter
    • Mötesrum

    På hotellet

    Det finns restaurang på plats. Du har att välja på 2 barer/lounger när du känner för en drink. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. The Adamson Hotel lockar med en terrass, picknickområde och tvättmöjligheter. Det är gratis att parkera.Detta hotell i Dunfermline har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 39 rum
    • 2 barer/lounger
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Bagageförvaring
    • Terrass
    • Picknickområde
    • Rökning förbjuden
    • Mötesrum
    • Restaurang

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Tvättmöjligheter

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Tågstation: Dunfermline Town Station (3,7 km)
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    The Adamson Hotel erbjuder 39 rum med kaffe- och tebryggare och hårtork. 32-tums platt-tv med digitalkanaler. Badrummen har badkar eller dusch och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Strykjärn/strykbräda och hårtork kan fås på begäran. Städning sker dagligen.

    • Platt-tv
    • Digitalkanaler
    • Kaffe- och tebryggare
    • Badkar eller dusch
    • Daglig städning
    • Hårtork
    • Gratis toalettartiklar
    • Strykjärn/strykbräda kan önskas
    • Skrivbord
    • Uppvärmning
    • Angränsande badrum
    • Resesäng

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost att ta med och 07.00 till 09.30.

    Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på brittiska köket och serverar frukost, middag och lätta måltider. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren.

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad restaurang på plats
    • Rullstolsanpassad lounge
    • Rullstolsanpassad väg
    • Rullstolsanpassad parkering
    • Rummen kan endast nås via trappor
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 14.00
    • Incheckningstiden slutar 00.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Detta boende har ingen reception. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 12.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst.

    Detta boende har ingen reception. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 12.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Inga djur tillåtna

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.

    På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. För gästernas säkerhet finns det kolmonoxiddetektor, brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem och förbandslåda i alla rum.

    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Säkerhetssystem
    • Ingen reception
    • En värd hälsar dig välkommen
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har införts
    • Inga extrasängar tillgängliga
    • Kolmonoxiddetektor
    • Ingen hiss
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Rökdetektor
    • Bankkort

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för frukost att ta med: GBP 7.50 per person (ungefärligt pris)

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    url importing http://www.mrjet.se/Dunfermline-Hotels-The-Adamson-Hotel.h3853876-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Dunfermline-Hotels-The-Adamson-Hotel.h3853876-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Dunfermline-Hotels-The-Adamson-Hotel.h3853876-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&