Restaurangalternativ
Frukost enligt egen beställning serveras dagligen mellan 08.00 och 10.30 mot en avgift. Du kan äta gott på restaurangen eller beställa något att dricka på deras kafé.
Rum
Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. På rummet finns regndusch, samt en bekväm säng med bäddmadrass, egyptiska bomullslakan och kuddmeny. Här finns dessutom bekvämligheter som garderober som standard. Städning på begäran
På boendet
Gäster på Posada Baquero har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mikro i allmänt utrymme och expressincheckning. Detta hotell med heta källor har dessutom en närbutik, en vattenautomat och en trädgård.
Det finns restaurang och kafé på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Posada Baquero lockar med presentbutik/tidningskiosk, trädgård och närbutik. Detta hotell i Duitama har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Posada Baquero har 5 rum. Rummen är individuellt möblerade och inredda. Sängar med bäddmadrasser samt egyptiska bomullslakan, duntäcken och sängtillbehör av högsta kvalitet. Kuddmeny finns tillgänglig. Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 50+ Mbps). Badrummen har dusch med regndusch. Städning sker på begäran.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost enligt egen beställning och 08.00 till 10.30.
Posada Baquero har en restaurang.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Detta boende har ingen reception. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst. En virtuell reception erbjuder gäster assistans. Det är rekommenderat för gäster att hämta boendets Whatsapp mobilapp före incheckning
Detta boende har ingen reception. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst. En virtuell reception erbjuder gäster assistans. Det är rekommenderat för gäster att hämta boendets Whatsapp mobilapp före incheckning
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar endast kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet accepterar endast kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.