IMI Conference Centre & Residence

3.0-stjärnigt boende
dina nuvarande månader är December 2024 och January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalleri för IMI Conference Centre & Residence

Boendets fasad
Exteriör
Utsikt mot trädgården
Värdeförvaringsskåp på rummet, skrivbord och strykjärn/strykbräda
Exteriör

Recensioner

7,4 av 10,

Bra

Populära bekvämligheter

  • Gym
  • Frukost tillgänglig
  • Reception dygnet runt
  • Parkering tillgänglig
  • Tvättservice
  • Städning

Utforska området

Map
Sandyford Road, Dublin, Dublin, 16
  • Beacon Hospital
    12 min till fots
  • Dundrum Town Centre
    2 min med bil
  • Marlay Park
    5 min med bil
  • Dublin (DUB)
    40 min med bil

Rumsalternativ

Executive tvåbäddsrum - 2 enkelsängar

  • 20 kvm
  • Sovplats för 2
  • 2 enkelsängar

Executive dubbelrum

  • 20 kvm
  • Sovplats för 2
  • 1 dubbelsäng

Executive enkelrum

  • 20 kvm
  • Sovplats för 1
  • 1 enkelsäng

Liknande boenden

Om boendet

IMI Conference Centre & Residence

Hotell med fitnesscenter, nära Beacon Hospital
Detta hotell är en rökfri anläggning som erbjuder gäster ett fitnesscenter, ett konferenscenter och parkering. Här ingår wi-fi i allmänna utrymmen. Dessutom erbjuds kaffe i allmänt utrymme, business-service samt konferenslokaler.
IMI Conference Centre & Residence erbjuder 50 rum med värdeförvaringsskåp och gratis dagstidningar. Platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch, gratis toalettartiklar och hårtorkar.

Gäster har tillgång till gratis fast internetuppkoppling och wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.

Detta hotell har bland annat fitnesscenter.

Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.

IMI Conference Centre & Residence ligger i Dundrum, en kort promenad från Beacon Hospital och mindre än tre kilometer från populära attraktioner som Marlay Park. Detta hotell med 50 rum har 3 stjärnor samt gratis wi-fi på rummet, ett fitnesscenter och ett konferenscenter.
Restaurangalternativ
Gäster serveras kontinental frukost dagligen mot en avgift.
Rum
Gäster har tillgång till en platt-tv med kabelkanaler, såväl som gratis wi-fi och fast internet. Badrummen har hårtorkar och gratis toalettartiklar. Dessutom erbjuds kaffebryggare, gratis dagstidningar och värdeförvaringsskåp.
På boendet
IMI Conference Centre & Residence har ett fitnesscenter, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och mötesrum. Parkering erbjuds mot en avgift. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som gärna hjälper dig med kemtvätt/tvättjänster, bagageförvaring och förvaring av värdesaker. Här har gäster dessutom tillgång till ett konferenscenter, business-service och kaffe/te i allmänt utrymme.
Bekvämligheter
  • Gratis wi-fi på rummet och i allmänna utrymmen
  • Fitnesscenter
  • Business-service
  • Reception öppen dygnet runt
I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Business-service och mötesrum erbjuds. Fitnesscenter, flerspråkig personal och trädgård finns på IMI Conference Centre & Residence som passar dem som reser i arbetet. Det finns tillgängliga parkeringsplatser mot en avgift.

Detta hotell i Dublin har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

Mot en avgift kan gäster dagligen avnjuta en kontinental frukost.

Språk

Engelska, lettiska, polska och portugisiska

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi och fast internet
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Parkering på området (tilläggsavgift)

Mat och dryck

  • Kontinental frukost tillgänglig dagligen mot en avgift: EUR 6 per person
  • Kaffe och te i gemensamma utrymmen

Att göra

  • Gym
  • Tv i allmänna utrymmen

Familjevänligt

  • Extrasäng (tilläggsavgift)
  • Gratis spjälsäng

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Gratis dagstidningar i lobbyn
  • Reception öppen dygnet runt
  • Värdeförvaringsskåp i receptionen

Gästtjänster

  • Flerspråkig personal
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Städning varje dag

Business-service

  • Business-service
  • Konferenscenter
  • Mötesrum

Utomhus

  • Trädgård

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • Extra låg diskbänk
  • Hiss
  • Rullstolsanpassning
  • Stödhandtag nära toalett
  • Tillgänglighetsanpassad registreringsdisk
  • Tillgänglighetsanpassad väg
  • Tillgänglighetsanpassat (kan finnas begränsningar)
  • Tillgänglighetsanpassat fitnesscenter

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Extrasäng (tilläggsavgift)
  • Gratis spjälsäng

Badrum

  • Dusch
  • Gratis toalettartiklar
  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork
  • Privat badrum

Underhållning

  • Platt-tv med kabelkanaler

Mat och dryck

  • Te-/kaffebryggare

Mer

  • Gratis dagstidningar varje dag
  • Skrivbord
  • Strykjärn/strykbräda på begäran
  • Telefon
  • Värdeförvaringsskåp

Regler

Incheckning

Checka in från: 14.00. Checka in fram till: när som helst.
Minimiålder för incheckning - 18 år

Utcheckning

Utcheckning innan 12.00
Sen utcheckning i mån av tillgång
Avgift för sen utcheckning: EUR 30

Incheckningsinstruktioner

Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Kontakta boendet via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer information.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

  • Inga djur tillåtna

Barn och extrasängar

  • Barn är välkomna.
  • Extrasängar finns att tillgå.
  • Gratis spjälsängar!

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

  • Avgift för kontinental frukost: EUR 6 per person (ungefärligt pris)
  • Avgift för sen utcheckning: EUR 30 (endast i mån av tillgång)
  • Extrasängar finns tillgängliga mot en tilläggsavgift

Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Gäster som har problem med trappor ombeds att kontakta bondet i förväg. Hissarna är inte tillgängliga från mitten av februari till slutet av april.

Nationell betygssättning

Boendet har inte klassificerats av turistrådet i Irland. För våra kunders information har vi angett en gradering enligt våra egna kriterier.

Boendet kallas även

IMI Conference Centre
IMI Conference Centre Dublin
IMI Conference Centre Hotel
IMI Conference Centre Hotel Dublin
Imi Conference Centre & Dublin
IMI Conference Centre & Residence Hotel
IMI Conference Centre & Residence Dublin
IMI Conference Centre & Residence Hotel Dublin