Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis frukost med lokala rätter, som serveras dagligen mellan 08.00 och 10.30. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice dygnet runt.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 32-tumss LED-tv med kabelkanaler. Dessutom erbjuds bekvämligheter som tvättmaskin, gratis dagstidningar och takfläktar.
På boendet
Gäster på Woodpecker B&B Green har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och expressincheckning. I vistelsen ingår avgiftsfri parkering. Personalen i receptionen är tillgänglig dygnet runt och hjälper dig gärna med bokning av guidade turer och biljetter, kemtvätt/tvättjänster samt bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till expressutcheckning och tvättmöjligheter.
Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Woodpecker B&B Green lockar med hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, conciergetjänster och tvättmöjligheter. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta bed and breakfast i New Delhi har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Woodpecker B&B Green erbjuder 6 luftkonditionerade rum med gratis dagstidningar och gratis flaskvatten. Gäster har tillgång till delat/gemensamt kök. Badrummen har dusch och gratis toalettartiklar. Detta bed and breakfast i New Delhi erbjuder sina gäster gratis wi-fi. 32-tums LED-tv med kabelpremiumkanaler. Dessutom har rummen strykjärn/strykbräda och takfläkt. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukost med lokala rätter dagligen från 08.00 till 10.30.
Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice dygnet runt.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Minimiålder för att checka in under springbreak är 18.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Minimiålder för att checka in under springbreak är 18. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort och kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.