Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Woodpecker B&B Green i Hauz Khas ligger 4,8 km från Qutb Minar, Delhi, Indien och mindre än tio minuters bilfärd från populära attraktioner som India Gate, Delhi, Indien. Detta bed and breakfast med 3 stjärnor har 6 rum och ståtar med gratis frukost samt gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering. Boendet ligger i anslutning till en tåg-/tunnelbanestation i centrala New Delhi, bara en kort bilfärd från Embassy Of United States och Nizamuddin Dargah.

Restaurangalternativ

Börja dagen med gratis frukost med lokala rätter, som serveras dagligen mellan 08.00 och 10.30. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice dygnet runt.

Rum

Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 32-tumss LED-tv med kabelkanaler. Dessutom erbjuds bekvämligheter som tvättmaskin, gratis dagstidningar och takfläktar.

På boendet

Gäster på Woodpecker B&B Green har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och expressincheckning. I vistelsen ingår avgiftsfri parkering. Personalen i receptionen är tillgänglig dygnet runt och hjälper dig gärna med bokning av guidade turer och biljetter, kemtvätt/tvättjänster samt bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till expressutcheckning och tvättmöjligheter.

  • Free local cuisine breakfast
  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free parking
  • Concierge services
  • Standardrum

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 3 max

    På hotellet

    Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Woodpecker B&B Green lockar med hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, conciergetjänster och tvättmöjligheter. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta bed and breakfast i New Delhi har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 6 rum
    • Mötesrum
    • Gratis frukost med lokala rätter
    • Gratis frukost
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Expressincheckning
    • Expressutcheckning
    • Bagageförvaring
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Conciergetjänster
    • Hiss
    • Rökning förbjuden

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Tvättmöjligheter

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Tågstation: Dilli Haat - INA Station (2,3 km)
    • Tunnelbanestation: Green Park tunnelbanestation (0,5 km)
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Woodpecker B&B Green erbjuder 6 luftkonditionerade rum med gratis dagstidningar och gratis flaskvatten. Gäster har tillgång till delat/gemensamt kök. Badrummen har dusch och gratis toalettartiklar. Detta bed and breakfast i New Delhi erbjuder sina gäster gratis wi-fi. 32-tums LED-tv med kabelpremiumkanaler. Dessutom har rummen strykjärn/strykbräda och takfläkt. Städning sker dagligen.

    • Tillgång till gemensamt kök
    • Tvättmaskin
    • Rumsservice dygnet runt
    • LED-tv
    • Kabel-tv
    • Premiumkanaler
    • Köksutrustning
    • Dusch
    • Daglig städning
    • Gratis dagstidningar
    • Gratis toalettartiklar
    • Strykjärn/strykbräda
    • Luftkonditionering
    • Takfläkt
    • Angränsande badrum
    • Rullstolsanpassat
    • Garderob

    Mat och dryck

    Gäster kan äta gratis frukost med lokala rätter dagligen från 08.00 till 10.30.

    Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice dygnet runt.

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Väl upplyst väg till ingången

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 11.30
    • Incheckningstiden slutar 03.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 10.30

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Barn bor gratis! Barn bor gratis vid bruk av ordinarie sängar. Barn som bor gratis får inte alltid gratis frukost.
    • Extrasängar finns att hyra för INR 350 per natt.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Inga djur tillåtna

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Minimiålder för att checka in under springbreak är 18.

    Boendet accepterar kreditkort och kontanter.

    Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Minimiålder för att checka in under springbreak är 18. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort och kontanter.

    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Boendet kräver inte hälsodokumentation vid incheckning
    • Gästboende förseglas efter städning
    • Kontantlösa transaktioner är inte tillgängliga
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Feberkontroller genomförs inte regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns inte tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är inte tillgänglig
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Kontaktlös utcheckning är inte tillgänglig
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Bankkort accepteras ej
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Bemannad reception
    • Gäster erbjuds inte handsprit
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är inte tillgänglig
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är inte tillgängliga

    Avgifter

    Gäster ska betala följande avgifter på boendet:

    • Deposition: INR 1000.0 per vistelse

    Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Kök/pentry finns tillgängligt mot tilläggsavgift
    • Avgift för extrasäng: INR 350 per natt
    • Gasavgift: 100 INR per dag

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Enligt lokal lag kan det vara förbjudet för ogifta par att dela rum. Det är obligatoriskt för gäster att kunna uppvisa äktenskapsbevis om så krävs av boendet.
    • Barn är inte alltid berättigade till gratis frukost.
    • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
    url importing http://www.mrjet.se/Delhi-Hotels-Woodpecker-B&B-Green.h31276808-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Delhi-Hotels-Woodpecker-B&B-Green.h31276808-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Delhi-Hotels-Woodpecker-B&B-Green.h31276808-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&