Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Livia Residency ligger i Lajpat Nagar, en kort promenad från Lajpat Nagar shoppingcenter samt mindre än två kilometer från populära sevärdheter som ISKCON-templet. Detta bed and breakfast med 12 rum ståtar med 2 utomhuspooler samt gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.

Restaurangalternativ

Gratis frukost att ta med ingår under din vistelse och serveras dagligen mellan 08.30 och 10.00. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice.

Rum

Din 24-tumss platt-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och i badrummen finns regnduschar och gratis toalettartiklar. Dessutom erbjuds eldstad, balkonger/terrasser och middagsplatser.

På boendet

Gäster på Livia Residency erbjuds 2 utomhuspooler, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och gratis dagstidningar. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är bemannad dygnet runt och kan hjälpa dig med bagageförvaring och kemtvätt/tvättjänster. Detta bed and breakfast har dessutom tvättmöjligheter.

  • Walking distance to Lajpat Nagar Central Market
  • Free on-the-go breakfast
  • Free WiFi in rooms (speed: 100+ Mbps (good for 1–2 people or up to 6 devices)) and in public areas
  • Free parking
  • Deluxe trippelrum

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Familjesvit

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 4 max

    Standard trippelrum - utsikt mot trädgården

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    På hotellet

    Livia Residency erbjuder gäster tillträde till 2 utomhuspooler. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Gratis frukost serveras dagligen. På Livia Residency som passar dem som reser i arbetet finns även gratis dagstidningar i lobbyn, tvättmöjligheter och kemtvätt. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta bed and breakfast i New Delhi tillåter inte rökning.

    • 12 rum
    • Gratis frukost att ta med
    • Gratis barnpassning
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Bagageförvaring
    • Gratis dagstidningar
    • Rökning förbjuden

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Familjeboende
    • Antal utomhuspooler - 2
    • Gratis wi-fi
    • Ljudisolerade rum
    • Tvättmöjligheter
    • Barnpassning (gratis)
    • Separat middagsplats

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Tågstation: New Delhi Okhla station (2,5 km)
    • Tunnelbanestation: Vinobapuri Metro Station (0,4 km)
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Livia Residency erbjuder 12 luftkonditionerade rum med eldstad och gratis dagstidningar. Rummen har balkonger/terrasser. Rummen har separat middagsplats och skrivbord. Sängarna har sängtillbehör av högsta kvalitet. 24-tums platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch med regndusch och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 100+ Mbps (passar för 1–2 personer eller upp till 6 enheter)). Dessutom har rummen strykjärn/strykbräda och takfläkt. Städning erbjuds dagligen och allergitestade sängkläder kan fås på begäran.

    • Eldstad
    • Privat balkong eller terrass
    • Middagsplats
    • Sittutrymme
    • Rumsservice (under begränsade tider)
    • Platt-tv
    • Satellit-tv
    • Sängtillbehör av högsta kvalitet
    • Allergitestade sängkläder
    • Dusch
    • Regndusch
    • Daglig städning
    • Gratis dagstidningar
    • Gratis toalettartiklar
    • Strykjärn/strykbräda
    • Skrivbord
    • Ljudisolering
    • Luftkonditionering
    • Takfläkt
    • Angränsande badrum
    • Garderob

    Mat och dryck

    Gäster kan äta gratis frukost att ta med dagligen från 08.30 till 10.00.

    Boendet har rumsservice (under begränsade tider).

    Aktiviteter i närheten

    2 utomhuspooler finns på området.

    • Hälso- eller skönhetsspa i närheten

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rummen kan endast nås via trappor
    • Trappfri väg till ingången
    • Ledstänger i trappor

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar 11.00
    • Incheckningstiden börjar 12.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Om du planerar att ankomma efter 15.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Gäster som anländer efter 15.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11.00

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns att hyra för INR 400.0 per natt.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på Livia Residency

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar mobilbetalning och kontanter.

    Alternativ för mobilbetalning inkluderar: Google Pay, Paytm, PhonePe och Amazon Pay

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning och mobilbetalning. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner och gäster får tillgång till rummen med mobilnyckel.

    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Boendet följer GBAC STAR Facility Accreditations (global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer CovidCleans (Safehotels - global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer WHO:s riktlinjer för covid-19-sanering
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Bankkort accepteras ej
    • Boendet följer Intertek Cristals (Global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet följer Safe Travels (WTTC) saneringsregler
    • Bemannad reception
    • Mobila betalningssätt
    • Gästboende förseglas efter städning
    • Elektrostatisk sprej används för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Paytm
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är tillgänglig
    • PhonePe
    • Amazon Pay
    • Bokning kan krävas för vissa bekvämligheter på plats
    • Boendet följer Bureau Veritas (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet följer Ecolabs (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet följer Operational Recommendations for Hotels (FHRAI – Indien) saneringsregler
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Boendet följer SGS (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skyddskläder är inte tillgängliga för gäster
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har införts
    • Google Pay
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Ingen hiss
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Servicedjur är inte tillåtna
    • Individuellt förpackade matalternativ är inte tillgängliga
    • Ingen tidslucka mellan vistelser

    Avgifter

    Gäster ska betala följande avgifter på boendet:

    • Deposition: INR 2000.0 per vistelse

    Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för tidig incheckning: 35 procent av rumspriset (i mån av tillgänglighet)
    • Avgift för extrasäng: INR 400.0 per natt

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.
    url importing http://www.mrjet.se/Delhi-Hotels-Livia-Residency.h23667611-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Delhi-Hotels-Livia-Residency.h23667611-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Delhi-Hotels-Livia-Residency.h23667611-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&