Restaurangalternativ
Gratis kontinental frukost serveras dagligen mellan 07.00 och 10.00. Här kan du beställa nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller avnjuta en måltid på restaurangen.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en LCD-tv med kabelkanaler. Badrummen har regnduschar, gratis toalettartiklar och tofflor. Bekvämligheter som värdeförvaringsskåp och skrivbord erbjuds dessutom.
På boendet
Gäster på Résidence Feto III har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, ett mötesrum och en tv i allmänt utrymme. Om du kör har du tillgång till avgiftsfri parkering. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig dygnet runt med kemtvätt/tvättjänster, bokning av guidade turer och biljetter och bagageförvaring.
Det finns restaurang på plats. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Flerspråkig personal, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och kemtvätt finns på Résidence Feto III. Det är gratis att parkera.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3,5 stjärnor i Dakar.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Résidence Feto III erbjuder 52 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. Dessa individuellt inredda och möblerade rum inkluderar skrivbord. LCD-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch med regndusch, badrockar, tofflor och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis kontinental frukost dagligen från 07.00 till 10.00.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på lokala och internationella rätter och serverar frukost, lunch och middag. Bokning krävs.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 00.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 00.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.