Restaurangalternativ
Komplett frukost är tillgänglig dagligen mellan 07.00 och 10.00 mot en avgift.
Rum
Varje lägenhet har ljudisolering, kök och 2 badrum, och erbjuder gott om plats med middagsplats och sittutrymme. Gäster håller koll under vistelsen med gratis wi-fi. Gäster sover gott i sängar med Select Comfort-madrasser, sängtillbehör av högsta kvalitet och kuddmenyer, och i badrummen finns gratis toalettartiklar. Här erbjuds dessutom bekvämligheter som espressobryggare, gratis flaskvatten och matbord. Handdukarna byts på begäran
På boendet
MARINA APPART HÔTEL erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och tvättmöjligheter. I vistelsen ingår avgiftsfri parkering. Den vänliga personalen erbjuder receptionstjänster under begränsade tider, och kan ge dig information om närområdet. Detta lägenhetshotell är en rökfri anläggning och har dessutom bankettsal.
Gäster på MARINA APPART HÔTEL har tillgång till tvättmöjligheter och hiss. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Det är gratis att parkera.Detta lägenhetshotell i Dakar har 4 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
MARINA APPART HÔTEL erbjuder 12 rum med espressobryggare och gratis flaskvatten. Rummen har separat sittutrymme och matbord. Sängarna har Select Comfort-madrasser och sängtillbehör av högsta kvalitet. Kuddmeny finns tillgänglig. Rummen på detta lägenhetshotell med 4 stjärnor har kök med stor kyl/frys, spishäll, mikrovågsugn och separat middagsplats. Badrummen har badkar eller dusch och gratis toalettartiklar. Detta lägenhetshotell i Dakar erbjuder sina gäster gratis wi-fi, med en hastighet på 100+ Mbps (passar för 1–2 personer eller upp till 6 enheter). Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och mörkläggningsgardiner. Strykjärn/strykbräda, byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta komplett frukost och 07.00 till 10.00.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 23.00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 21.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 23.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 21.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar mobilbetalning och kontanter.
Värden har inte angett om det finns någon kolmonoxidvarnare på boendet. Överväg att ta en bärbar varnare med dig på resan.
Värden har inte angett om det finns någon rökdetektor på boendet.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter och mobilbetalning. Gäster får tillgång till rummen med mobilnyckel.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.