Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Kay Hotel ligger i Sơn Trà, nära Han-floden och mindre än tio minuters promenad från populära attraktioner som Vincom Plazas shoppingcenter. Detta hotell med 3,5 stjärnor har 52 rum och välkomnar gäster med en restaurang, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.

Restaurangalternativ

Hotellet har både restaurang och bar. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice dygnet runt.

Rum

Din tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Värdeförvaringsskåp och telefon erbjuds som standard.

På boendet

Gäster på Kay Hotel har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, konferensrum och business-service. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering och transport till/från tågstationen. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, conciergetjänster samt bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till gratis dagstidningar och tvättmöjligheter.

  • Walking distance to Han River and Dragon Bridge
  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free parking
  • Onsite dining
  • Business dubbelrum

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Deluxe-rum

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 3 max

    Superior-rum

    Antal bäddar 1 enkelsäng Maxbeläggning 3 max

    Dubbelrum för familj

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 3 max

    Renoveringar och stängningar

    Detta boende renoveras mellan 2 februari 2023 och 1 februari 2025 (datumen kan komma att ändras).

    Under renoveringens gång gör man allt man kan för att minska oljud och störningar.

    På hotellet

    Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Bekvämligheter för affärsresenärer som business-service och 3 mötesrum erbjuds. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Kay Hotel lockar med hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, conciergetjänster och gratis dagstidningar i lobbyn. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3,5 stjärnor i Da Nang.

    • 52 rum
    • Business-service
    • Konferensrum
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Conciergetjänster
    • Gratis dagstidningar
    • Hiss
    • Särskilda platser för rökning
    • Bar/lounge
    • Restaurang

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Tvättmöjligheter

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Tågstation: Da Nang station (3,2 km)
    • Transport till och från boendet: Transport från tågstationen
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Kay Hotel erbjuder 52 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. Det finns kabel-TV. Badrummen har badkar eller dusch och tofflor. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning sker dagligen.

    • Rumsservice dygnet runt
    • Tv
    • Kabel-tv
    • Badkar eller dusch
    • Daglig städning
    • Värdeförvaringsskåp
    • Tofflor
    • Telefon
    • Mörkläggningsgardiner
    • Luftkonditionering
    • Angränsande badrum

    Mat och dryck

    Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi och serverar frukost, lunch och middag.

    Boendet har rumsservice dygnet runt.

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 14.00
    • Incheckningstiden slutar 00.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Gäster erbjuds transport från tågstation (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Kay Hotel erbjuder transfer från tågstation (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 12.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Inga djur tillåtna

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort.

    • Gästboende förseglas inte efter städning
    • Elektrostatisk sprej används inte för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är inte tillgängliga
    • Feberkontroller genomförs inte regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns inte tillgängliga för gäster
    • Masker är inte obligatoriska på boendet
    • Lakan och handdukar tvättas inte i minst 60 °C
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är inte tillgänglig
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs inte med desinficeringsmedel
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Kontaktlös utcheckning är inte tillgänglig
    • Personalen bär inte personlig skyddsutrustning
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Skyddskläder är inte tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har inte ändrats för ökad säkerhet
    • Ingen skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Boendet följer inga officiella saneringsregler
    • Bemannad reception
    • Mått för social distansering har inte införts
    • Kontaktlös incheckning är inte tillgänglig
    • Inga extrasängar tillgängliga
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är inte tillgängliga
    • Ingen tidslucka mellan vistelser
    url importing http://www.mrjet.se/Da-Nang-Hotels-Kay-Hotel.h6632504-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Da-Nang-Hotels-Kay-Hotel.h6632504-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Da-Nang-Hotels-Kay-Hotel.h6632504-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&