Restaurangalternativ
Kontinental frukost serveras dagligen mellan 07.30 och 09.30 mot en avgift.
Rum
Din 43-tumss smart-tv har digitalkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och i badrummen finns regnduschar och gratis toalettartiklar. Bekvämligheter som kök och garderob erbjuds dessutom. Städning på begäran
På boendet
GZ Guest House, som renoverades 2023, erbjuder en trädgård. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter och ge lokala restaurangtips.
GZ Guest House lockar med hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård. Receptionen har öppet dygnet runt.GZ Guest House helrenoverades oktober 2023. Detta pensionat i Cuenca har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
GZ Guest House erbjuder 4 rum med gratis flaskvatten och gratis toalettartiklar. Rummen är möblerade individuellt. Sängarna har sängtillbehör av högsta kvalitet. Rummen på detta pensionat med 3 stjärnor har kök. Badrummen har dusch med regndusch. Detta pensionat i Cuenca erbjuder sina gäster gratis wi-fi. 43-tums smart-tv med digitalkanaler. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 07.30 till 09.30.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 23.00. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online för boendet via en säker länk. Gäster ombeds att förse boendet med en kopia av sitt pass före ankomst.
Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 48 timmar före ankomst. Receptionen är bemannad under begränsade tider. En virtuell reception erbjuder gäster assistans.
Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 23.00.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online via en säker länk. Gäster ombeds att förse boendet med sitt pass före ankomst.
Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 48 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. En virtuell reception erbjuder gäster assistans.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Oljud utanför kan höras in på rummen.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kontanter. Oljud utanför kan höras in på rummen.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.