Restaurangalternativ
Här kan du beställa nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller avnjuta en måltid på restaurangen.
Rum
Här erbjuds gäster en tv med kabelkanaler. Dessutom erbjuds bekvämligheter som minibarer, kaffebryggare och värdeförvaringsskåp.
På boendet
Gäster på Club Mahindra Puducherry har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, business-service och ett mötesrum. Här erbjuds både avgiftsfri parkering och flygplatstransfer mot en avgift. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med conciergetjänster, bagageförvaring samt förvaring av värdesaker. Detta hotell vid stranden har dessutom en spelhall, ett bibliotek och expressincheckning.
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Bekvämligheter för affärsresenärer som business-service och mötesrum erbjuds. Bibliotek, spelhall/-rum och presentbutik/tidningskiosk finns tillgängliga på Club Mahindra Puducherry som passar dem som reser i arbetet. Det är gratis att parkera.Detta hotell i Bahur har 4 stjärnor och tillåter inte rökning.
Avgiftsfri parkering
Club Mahindra Puducherry erbjuder 125 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Det finns kabel-TV. Badrummen har dusch och badrockar. Skrivbord och telefon finns. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Club Mahindra Puducherry har en restaurang.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster ombeds att förse boendet med en kopia av sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Det är ett krav för gäster att hämta boendets Club Mahindra mobilapp före incheckning Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Observera att PAN-kort inte accepteras som legitimation på det här hotellet.
Boendet kräver att gästerna har bevis på att de har befunnit sig i Indien i 14 dagar före incheckningen.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.
Gästerna måste ladda ner appen Club Mahindra till sina smartphones för att slutföra den kontaktlösa in- och utcheckningen och beställa rumservice. Gästerna måste ladda upp sin fotolegitimation inom 5 dagar efter ankomst.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster ombeds att förse boendet med sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Det är ett krav för gäster att hämta boendets Club Mahindra mobilapp före incheckning Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
För indiska gäster krävs en kopia på ett PAN-kort vid utcheckning vid kontantbetalning om INR 25 000 eller mer.
Det är inte tillåtet att ta med mat och dryck till boendet.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem och förbandslåda i alla rum.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.