Restaurangalternativ
Du kan äta gott på restaurangen och ta en drink i deras bar. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice.
Rum
Din LCD-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar och gratis toalettartiklar. Minibarer, kaffebryggare och värdeförvaringsskåp erbjuds dessutom. Städning på begäran
På boendet
Protea Hotel by Marriott Chingola har en utomhuspool, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och mötesrum. Här erbjuds både avgiftsfri parkering och flygplatstransfer mot en avgift. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med bagageförvaring, kemtvätt/tvättjänster samt conciergetjänster. Här har gäster dessutom tillgång till konferensrum, business-service dygnet runt och gratis dagstidningar.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Ett business-center (öppet dygnet runt) och mötesrum erbjuds. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Utomhuspool, en terrass och trädgård finns på Protea Hotel by Marriott Chingola som passar dem som reser i arbetet. Det är gratis att parkera. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Chingola.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Protea Hotel by Marriott Chingola erbjuder 40 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. LCD-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Detta hotell i Chingola erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och mörkläggningsgardiner. Städning erbjuds dagligen och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker på begäran.
Protea Hotel by Marriott Chingola har en restaurang.
Boendet har rumsservice.
Detta hotell har bland annat en utomhuspool.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer för rengöring och desinficering som utfärdats av Commitment to Clean (Marriott).
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer om rengöring och desinficering som utfärdats av Commitment to Clean (Marriott).