Restaurangalternativ
Detta hotell har en restaurang, Le ROI Floating Huts&Eco, där du kan äta gott. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet. Frukostbuffé serveras dagligen mot en avgift.
Rum
Din tv har kabelkanaler. Vattenkokare, gratis toalettartiklar och garderob erbjuds dessutom. Handdukarna byts på begäran
På boendet
Le ROI Floating Huts & Eco Rooms erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en trädgård. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med bagageförvaring och besvara dina frågor under vistelsen.
Det finns restaurang på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Le ROI Floating Huts & Eco Rooms lockar med trädgård och rumsservice (under begränsade tider). Det är gratis att parkera.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Tehri-Garhwal.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Le ROI Floating Huts & Eco Rooms erbjuder 27 rum med gratis toalettartiklar. På tv:n kan du se kabelkanaler. Badrummen har dusch. Strykjärn/strykbräda, byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen avnjuta en frukostbuffé.
Le ROI Floating Huts&Eco - restaurang på platsen.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 12.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 12.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.