Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis frukost med lokala rätter, som serveras dagligen mellan 07.30 och 10.30. Detta townhouse har en restaurang som passar utmärkt för en rofylld måltid.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och bidéer. Bekvämligheter som balkonger och skrivbord erbjuds dessutom.
På boendet
Locanda San Martino erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en trädgård. Kör du bil har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt, så personalen står alltid till tjänst.
Det finns restaurang på plats. Gratis frukost serveras dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Parkering (begränsat antal platser)
Locanda San Martino erbjuder 4 rum med hårtork och gratis toalettartiklar. Rummen har balkonger. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Badrummen har dusch och bidéer. Spjälsängar (avgift tillkommer) och extrasängar (avgift tillkommer) finns på begäran. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukost med lokala rätter dagligen från 07.30 till 10.30.
På Locanda San Martino finns en restaurang som serverar lunch och middag.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 72 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 21.30 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Gäster med speciella behov och matallergier bör kontakta boendet i förväg.
Kontakta boendet vid bokningar samma dag gjorda efter 08.00 för att ordna med incheckning.
Gäster som bokar halvpension måste checka in före 21.00 för att kunna äta middag på hotellet.
Gäster måste kontakta boendet minst 72 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 21.30 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar och extrasängar.
Boendet accepterar kreditkort.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar och extrasängar. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.